8

350 28 0
                                    

 George POV:

U snídaně proběhlo jen pár slov a to ,,Chutná to skvěle," a ,,Děkuji".

Mojí pozornost si získala váza se světle modrými květinami. Byly krásné.

,,Kdy jsi ty květiny koupil?"

,,Včera, když jsem byl na nákupu. Připomínaly mi tebe, tak jsem je koupil."

Při téhle větě jsem nabral trochu červeně a Dream se nad mou reakcí jem uchecht a jedl dál.

,,Dreame mám nápad..."

...

,,Ne, k tomu mě nedonutíš!"

,,A proč ne? Mám dneska chuť brečet, prosím. Nechci se koukat sám."

,,Ale já vím, že je to smutný, i když jsem to neviděl!"

,,No právě, protože si to neviděl tak se na to koukneme."

,,Ne, já nechci!"

,,Tak pojď."

Neochotně jsme se zvedli a šli jsme se kouat.

Dream POV:

Začali jsme se koukat na Banana Fish (anime) a George hned u 3. dílu brečel. Jakoby mě se chtělo až u 12., ale nakonec jsme spolu v objetí brečeli jako želvy.

,,Já ti říkal, že to není dobrý nápad..."

Dostával jsem ze sebe mezi vzlyky.

,,Já vím, ale říkal jsem, že chci brečet."

Po té větě jsme brečeli další půl hodiny. Byly tak tři odpoledne a my neměli oběd tak jsme si objednali KFC. Po obědě jsme se začali koukat na nějaký film. Mě to bylo jedno, tak jsem nechal vybrat George. Měl jsem v plánu u filmu usnout a George očividně taky.

V objetí, na gauči, s puštěnou televizí jsme spali a Patches se taky přidala.

For real this timeKde žijí příběhy. Začni objevovat