𝓒𝓪𝓹𝓲𝓽𝓸𝓵𝓾𝓵 8♧

489 18 2
                                    

O altă,săptămâna în care mor,de somn si totul e încărcat,Sebi are ore de condus adică avem ore de condus împreună cu același instructor intru eu prima si dupa vine el,aia e ce să zic,va spun sa va feriți ca ieșim pe stradă cu mașina în câteva luni o sa avem permis,i-am promis deja lui Sebi ca mergem împreună la Buzău când o sa avem permis,cred,ca noi o sa fim ca în Need for speed,deja Petre se și gândește unde sa îl plimb,are și el niște filme în cap de zici ca eu conduc de ani de zile și acum a aflat și el,acum am și mai încărcat programul,dar aia e măcar știu că o sa ajung unde îmi doresc,dar ce fac acum eu cu Sebi că nu ne vedem așa des,el mi-a spus că o sa încercăm să ne facem timp și să mai iesim la cafea la Starbucks acolo unde ne place nouă, acolo am fost si prima oară când ne-am cuplat,a fost cel mai frumos moment al nostru...
"Perspective Sebi"
O nouă săptămână în care am școală de șoferi,studio,mai am si iubita căreia sa îi ofer atenție,ne merge super bine dupa atata tristețe merităm și noi fericire...
"Perspective Petre"
Măi frumosilor am un vibe asa mișto,îmi merge bine în muzică,păcat ca nu am putut să postez noua piesă bine la ce rău ma simteam daca eram chemat la concert nu aveam cum să cânt sau sa ies la ce rău ma simteam,jegoasa mea se duce la școala de șoferi și de abia aștept sa i-a urâti aștia pernisul sa vezi ce mai ies eu pe geam,domane sa nu ziceți că sunt nebun ca știți si voi ca mereu fac așa în orice mașină ma aflu,mama si tata iar ne-au lăsat singuri

𝓭𝓲𝓷𝓬𝓸𝓵𝓸 𝓭𝓮 𝓻𝓮𝓯𝓵𝓮𝓬𝓽𝓸𝓪𝓻𝓮 1|| 𝔂𝓷𝔂 𝓼𝓮𝓫𝓲 🥶Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum