𝓒𝓪𝓹𝓲𝓽𝓸𝓵𝓾𝓵 3♤

466 19 6
                                    

  ynysebi

Apreciat de: iuliamaria

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apreciat de: iuliamaria.g,ayanacardoso,petrestefan_21,anne.bagu
ynysebi: guess who is back😚
  Comentari
iuliamaria.g:cel mai bun!!!!
ayanacardoso:😣
petrestefan_21:fratele meu!!!
       +570 de comentari
În sfârșit,Sebi și-a recuperat contul o veste minunată primită într-un loc minunat,eram pe plajă și am avut amândoi o reacție extraordinară,ce să zic,cine i-a vrut răul lui Sebi,acum s-a întors si e de neoprit,și ma are si pe mine,și mereu o sa îl susțin,bai ce liniștiți stăteam noi doi până să vină Ayana,fata asta ne caută și în gaură de șarpe,e ceva de necrezut.
A-bună Sebi!!!
I-bună măi Ayana! =))
Bai ce nervi aveam,bine ea daca a văzut că Sebi nu o bagă în seamă nu a mai continuat și a plecat,eu si Sebi am mai stat pe plajă până seara la șapte,am mers sa mâncăm si dupa ne-am dus în cameră,până ne-am făcut baie s-a facut opt jumate,și noi am încercat să ne băgăm la somn,îl mânca si pe Sebi undeva ca a venit în prosop în cameră,și de aici a început treaba aia știți voi,nu trebuie sa va mai explic cum a dat si ce a facut,ca și așa s-a purtat extraordinar tot timpul când am făcut treaba aia,am temrinat pe la răsăritul soarelui..
S-mă bucur ca am facut asta acum!!
I-știi ce e de apreciat,ca m-ai așteptat până acum și că nu te-ai dus la altele pentru asta!!
S-te voi aștepta mereu să nu uiți asta,te iubesc bebecita❤♾
I-și eu te iubesc Sebi♾❤
Am adormit pe la șapte,Sebi știu că a zis ca se duce sa îmi facă de mâncarea si ma trezeste după..
     "Perspective Sebi"
Seara trecută a fost ceva de vis,Iulia a fost tot ce mi-am dorit si a meritat așteptarea asta până acum,a fost fix cum mi-am imaginat eu,fix cum și-a dorit si ea,acum sunt în bucătărie și îi fac de mâncarea prințesei💍

𝓭𝓲𝓷𝓬𝓸𝓵𝓸 𝓭𝓮 𝓻𝓮𝓯𝓵𝓮𝓬𝓽𝓸𝓪𝓻𝓮 1|| 𝔂𝓷𝔂 𝓼𝓮𝓫𝓲 🥶Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum