Sevdim işte

62 3 2
                                    

Sevdim işte sebepsiz o sevmesede sevdim .onun sevmesini gerek yok ki zaten ben zaten onun yerinede sevdim hemde çok . Söyledim işte sevdiğimi ne kaybettim ki aksine biseyde kazanmış sayilmam.ama olsun ona sevdiğimi söylemekte güzel bişey tarifi yok İşte. Mutluluk veriyor insana sevdikce sevesi geliyor insanın.
Sevmek onun adı gibi geliyor. Her gün yeniden seviyorum. Iste buna aşk diyorum. Demekle olmuyo ama hissetmekte gerek onunda seni sevdiğini bilmen için. Bilmeden de umut ediyo. O da beni sevecek mi diye. Sevmesi gerek benim onu böyle sevdiğimi bilse o da severdi diye düşünür genellikle insanlar. Inşallah birgün o da olacak diye umut ettik. Iste sıradan bir gündü ama bilmiyodum o günün bana ne getireceğini. Nedensiz sevebilecegim bir aşk geliyormuş. Kim bile bilirdiki. Bilemedim işte.  Senin o gözlerin varya bitirdi beni. O günden sonra sadece seni arar oldu gözlerim bir tek seni. Ne de çok sevmisim seni. O bana bakan gözlerini . Ne çok sevmisim. Gulusundeki tatliligi. Bir bana gulmeliydin.bir tek bana bakmaliydin. Sonra neden ona baktın. Açıklaması var mıydı bunun. Varsa da niye açıklama yapmadin . Senin tek bir kelimene bile muhtacken. Neden muhtaç bıraktın beni sana. Gülüşünü. Bana bakışına.  Ya ona nasıl baktın . Umarım bana baktigin gibi değildir.  Oysa ben senin mutluluğunu da istedim.

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin