Eminem Hanım gece uyuyamayıp youtubedan video izlemeye başlamıştı. Dakikalar birbirini kovalamış saatlere dönüşmüştü. Avakado nasıl açılır videosundan Hülya Avşar dekolte videosuna nasıl geldiğini anlamamıştı bile. Saat 5ti. 5'i 5 beş geçiyordu aslında. Tam o sırada önerilerde bir video gördü. Alex Turner's gorgeous butt adlı videoya tıklamadan edemedi. 3 dakikalık bu videoda hissettiklerini anlatmaya kelimeler yetmezdi. İçi kıpır kıpırdı. Yıllardır hissetmediği bu duyguyla sarmalanmıştı. Yanında horlayarak uyuyan kocasına baktı. Ne kadar da huzurluydu. Ama ekrandaki küçük adamın hissettirdiklerini hissettirememişti ona yıllardır. Eminem, Alex için yanıp tutuşmaya başladı. Onu en çok etkileyen derin sesiydi bu İngiliz çocuğunun. Tekrar ve tekrar duymak için dayanamıyordu.
Sabaha kadar bütün şakılarını dinlemişti.
Kocası homurdanarak uyandığında saate baktı. 7 olmuştu. Ona ne yaptığını söyleyemezdi. Bahsedemezdi gizli aşkından. Sabırla kocasının giyinip işe gitmesini bekledi. Ona hoşçakal öpücüğü verip yolcu ettikten sonra hemen bilgisayara koştu. Alex'i stalklamaya başladı. Boyunun 1.70 olduğunu görünce hayal kırıklığına uğrasa da önemli değildi. Aşk her şeyi aşardı.Artık dayanamıyordu. Bu tatlı çocukla tanışmak zorundaydı. Onu görmek poposuna dokunmak için her şeyden vazgeçerdi. Aman Allahım neler diyordu böyle. Hemen kendine gelmeliydi. Mutfağa gidip altın musluğunu açtı. Yüzüne biraz soğuk su çarpıp sakinleşmeyi bekledi. Ama olmuyordu. Geçmiyordu bu ateş. Hemen ingiliz konsolosluğunu aradı. Aslında en yakın arkadasını arıyordu. Böylece kocasının haberi olmayacaktı.
"Efemdim şekerim." diyerek açtı telefonu Hanife.
"Sana bir önerim var." dedi Eminem."Yeni bir grup keşfettim. Çok da kitlesi var burada. Acaba Gaziantep tanıtım günleri için bu grubu kiralayabilir miyiz?"
Hanife şaşırdı ama bozuntuya vermedi."Kimmiş bu grup?!"
"505" dedi Eminem karadenizli aksanıyla. "Arctic Monkeys diye bi şarkıları var."
"O grubun adı şapşik hahahahaha" dedi Hanife. "Ayarlarız gayettabii. Sen iste yeter güzelim."
Eminem sevinçle kıkırdadi ve sana güveniyorum dedi. Bir hayal gerçek oluyordu. Karnında kelebekler uçuyordu adeta. Tek sorun kocasıydı. Alexi görünce nasıl sakin duracaktı hem de kocasının yanında. Neyse. O da gelecekteki Eminemin sorunuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alex Turner × Reçel Tahin
ChickLitGizli bir aşktı onlarınki. En masumu ve en kirlisi. Bu aşk uzun sürer miydi?