3

69 4 11
                                    

Alex yatağına oturmuş bugün yaşadıklarını düşünüyordu. Reçel Tahin evliydi. Aklına gelince bile gözleri doluyordu. Ona karşı olan hislerini inkar etmeyecekti. İlk görüşte aşktı.

Yakında ülkesine dönmesi gerekiyordu ama Reçel Tahini tekrar görmeden gidemezdi. Acaba Çankaya taraflarında arsa mı alsaydı? Böylece dönmemek için bir sebebi olacaktı. Aklına gelen fikirle sırıtıp sahibinden.com'u açtı. Bu fiyatlar neydi amk. Neyse dedi zenginim zaten. Satıcıyla iletişim kurup sonraki güne görüşme ayarladı.

Acaba Reçel Tahini de bu görüşmeye çağırsa çok garip olur muydu. Ben bu işlerden anlamam bana yardımcı olursun diye bir bahane uydurabilirdi. Zeki hınzır. Ama bir sorun vardı. Reçel Tahinin numarası yoktu ki onda. Acaba biraz stalklasa bulabilir miydi? Hemen googlea adını yazdı.

Ne??!!! Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı mı?!!!!!!

~º~º~º~º~º~º~º~º~º~º~º~º~º~º~º~º~º~º~

Reçel Tahin ofisinde dosyalara gömülmüştü. Eve gidip Eminemi görmek istemiyordu. O yüzden ofisinde kalmayı tercih etmişti. Çayından bir yudum aldı ve duvara bakmaya devam etti. Çalışamıyordu, aklını veremiyordu çünkü aklı başka yerdeydi.

O sırada telefonuna bir bildirim geldi. Alex Turnerdan bir dm. Heyecandan telefonunu düşürdü. Gerçek olamazdı. Telefonunu alıp tekrar kontrol etti.

Merhaba. Umarım rahatsız etmiyorumdur. Hesabını googledan buldum. Pek zor olmadı anlarsın ya;) Bu haftasonu çankaya taraflarında bir arsaya bakmaya gideceğim. Burada çok tanıdığım yok acaba bana yardım edebilir misin?

Recel çok heyecanlandı ama hemen cevap veremezdi. Çok istekli görünmek istemiyordu. Alexten çok hoşlansa bile evli bir adamdı. Ağırlığını koymalı ve mesafeli olmalıydı. Evet, doğru olan buydu.

Gideriz tabii güzelim

Alex Turner × Reçel TahinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin