Melis okul cıkışı biseyler yapmamiz gerektigini elbiseler ayakkabilar filan nerdeyse tum kizlarin güncel hayatlari.Ben sevmem ole magaza magaza, butiklerden butiklere gezmeyi. Melisin soledigine gore aksam parti varmis TANİSMA PARTİSİ. Aksam DENİZ de gelicekmis o partiye o yuzdun cok heycanlandim. Eve gittigimde gunlugume biseyler yazmak istedim defterimi cantamdan cikardigimda bi not buldum .Cok sasirdim . Melisin yaptigi bi saka sandim. Notu actigimda "Ela gözlü Prenses ".yazisini gorunce yuzumde degisik bi ifade olustu sonrasinda . Notu hemen burusturup masamin ustundeki kutuya firlattim . Yatagimin uzerine uzanip bikaç dakika durakladim. Daha sonrasinda olayin sokunu atlattiktan sonra Melisi aradim. Nottan bahsettim aklimiza direk Deniz geldi .Acaba o mu diye ? Sonrasiinda parti icin dizustu salaş Lacivert bi elbise giydim Saclarimi salık biraktim . Laciverti severim.Cogu kiyafetim laciverttiir. Saclarımıda salık bıraktıktan sonra asagi inip babamin yanina gittim babami cok severim o bana hep "PRENSESİM"der. Onu kocaman optukten sonra anneme hoscakal diyerek cıktım evden. Melisi aradim partinin onunde bulustuk.Ve evet Gulusune asik oldugum adam da ordaydi.İceri girdigimizde herkez bana bakiyodu sanki, rahatsiz oldugum icin hizlandim. Hızlandıgim icin ayagim takıl dusmek uzereyken Deniz beni tuttu, o yanimdan geciyomus o an . Onun kollarindayken kendimi huzur icinden hissettim. "Dikkat et " dedi. Tesekkur ettikten sonra Melis gulmeye basladi. Deniz yanimizdan uzaklasirken Biz de yerimize gectik . Gecenin sonuna dogru tekrar tesekkur etmek icin Deniz i aradim ama bulamadim. Asagi indigimde onu kanlar icinde gordum . Aglamaya basladim. Kendimi tutamadim . Kimse yoktu ortalikta kafasindan yaralanmisti kaniyodu başı . Melisle birlikte onu hemen hastaneye yetistirdik. Gozleri acikti bizi goruyodu.Ona ilk defa sesli bi sekilde "Huzurum" dedim. Gulumsedi ve bana dediki "Ela gozlu prensess."