3.Bölüm "#Hafıza Kaybı"

13 0 0
                                    

Denizi acilen hastaneye yetistirmistim.Ambulans cagırmistik.Gökyüzü mavisi gozlerini kapatmisti sonsuzluga sanki. Korkuyordum ona daha hicbisey solemeden kaybetmekten korkuyodum..
Hastaneye geldigimizde başı fazlasiyla kaniyordu.Farketmistim yolunda gitmeyen biseyler vardi. Acilen doktorlar yogun bakim unitesine aldilar. Ailesi yoktu Deniizin annesi Deniz daha 5 yasindayken vefat etmis. Olum sebebi babasinin hırsı.Evet Babasinin hirsi annesinin hayatina mâl olmustu. Denizin kardesi yoktu tek cocuktu.Haluk Yilmaz in tek veliahti .Cok sevmezdi babasini ,cunku babasi hirsliydi fazlasiyla hirsliydi. Doktor cikmisti odadan, yuzundeki ifade pek de iyi degildi .Dedigim gibi yolunda gitmeyen coksey vardi. Doktorun yanina gittigmde Gokyuzu mavisi gozlerine asik oldugum adam hafızasını kaybetmisti. Dunyam basima yıkıldı sanki.Bogazxim dugumlendi.Dizlerim bosaldi ve oylece yere yigildim. Uyandigimda İlk aklima gelen asik oldugum adamdi. O nasildii ki acaba? Kolumdaki serumlari firlattim yere.Ayagi kalktigimda basim donuyodu.Nalet olasi midem rahat birakmiyordu hic. Kosarak onun odasina ilerledim . kapiyi actigimda kimse yoktu,"HUZURUMM "haric. Sarildim, gozlerini actiginda beni itti."Sen kimsin?dedi. Hicbisey demeden kosarak ciktim odadan pesimden birinin kostugunu fark ettim .Duraksadim arkami dondugumde gogsune carpmisti basim .Huzurum simsiki sarildi bana "Ozur dilerim, seni tanimiyorum, oyuzden ole tepki verdim."Doktorlar Denizin yaninda surekli birinin olmasi gerektigini soledi .

HUZUR ÜCGENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin