-რამდენი წლის ხართ პაკ ჯიმინ? - იკითხა არც თუ ისე მაღალმა ალფამ რომლის თმებიც მუქ ყავისფერში გადადიოდა.
-მე ახლახანს გავხდი 18წლის-უპასუხა დაბალმა ვარდისფერ თმიანმა ბიჭმა რომელიც ცოტათი დაბნეული გამოიყურება.
-კარგი ესეიგი კერძების მომზადება კარგად გამოგდის შეძლებ სამეფო ოჯახისთვის შესაფერის კერძების გაკეთებას? - ისევ იკითხა წარბებ შეჭმუხნულმა ალფამ.
-იცით მე ბავშობიდან მასწავლიდნენ კულინარიას ამიტომ ვფიქრობ რომ კარგად გამომდის - დაამთავრა სიტყვა ომეგამ და ალფას ნაზად გაუღიმა დავიფიცებოდი რომ მას მართლაც კარგი ხელი ქონდა ბოლოს და ბოლოს ასე ვთქვათ მთელს სამხრეთ კორეაში ყველაზე კარგი კულინარი კიმ სოკჯინი ასწავლიდა.
-კარგი რადგან ჯინი გასწავლიდა შეგიძლია ხვალიდან დაიწყო მუშაობა და შეეცადე დიდად ფეხებში არავის მოედო.
სიტყვის დამთავრების თანავე წამოდგა ალფა ფეხზე და პატარა ომეგას თავი დაუკრა.
-გმადლობთ იმედებს არ გაგიცროუებთ -ასევე წამოდგა ჯიმინიც და იქაურობა ცეკვა ცეკვით დატოვა.
----------
-მიდი მომიყევი რა გითხრეს?? აგიყვანეს?? - იკითხა წითელ თმიანმა თვალებ გაფართოებულმა ომეგამ.-კი თეჰიონ ხვალიდან ვიწყებ ვნერვიულობ იქნებ არ მოეწონოთ - ტუჩები გადმოაბრუნა ჯიმინმა
-ახ კარგი რა - უთხრა თეჰიონმა თავზე არც თუ ისე რბილი წამორტყმით- სულ ნეგატიურად რატომ ფიქრობ ყველაფერი კარგად გამოგივა შენ ხომ ჯინი გასწავლიდა თან შენი კერძები ნამდვილად იმსახურებს შექებას და თუ მეფეს არ მოეწონება ესეიგი მას არ აქვს კარგი გემოვნება - თქვა მან რასაც ორივე ომეგის სიცილი მოყვა.
კარგი ახლა უნდა წავიდე მამიკო -მელოდება თან უნდა დავისვენო ხვალ დაღლილი ხომ არ მივალ სამუშაოდ - თქვა ჯიმინმა და მეგობარს გადაეხვია
______
-მამიკო მოვედი- დაიძახა ომეგამ სახლში მისვლის თანავე და თავის ოთახში შევიდა ლოგინზე დაეხეთქა
- ხვალიდან ახალ ცხოვრებას იწებ ჯიმინ.
__________________
თუ რამე შეცდომაა ბოდიშით
რას ფიქრობთ გავაგრძელო?🤔🥲❤️241 სიტყვა
YOU ARE READING
👑with me again 👑დასრულებული✅
Fanfiction„ჯიმინი ერთი ჩვეულებრივი ომეგაა რომელიც ღარიბულ ოჯახში გაიზარდა ჯონგუკი მისი ალფა და მომავალი მეფე, იქნებიან ეს ორი განსხვავებული ფენის წარმომადგენელი ერთი ოჯახი? "