Tahtaya yansıtılan 3 resmi dikkatle inceledi sınıf.
2-A
"Yanlızca üç öğrenci için neden bu kadar çok emek verildi Sensei?" soruyu soran Momo'ya hak veren mırıltılar çıktı sınıftan.
Aizawa meraklarını yatıştırmak için soruları cevaplamaya karar verdi.
"Geçen yıl olanlar yüzünden bu yıl herkesin ilk isteği UA oldu. Bu yılki 1. sınıfların mevcudu geçen yılınkine oranla yüzde seksen daha fazla."
Sınıf pür dikkat senseilerini dinliyordu. Ne demişler? Merak kediyi öldürür.
"Potansiyeli çok olanları direk olarak 2. sınıfa geçirmeye karar verdik."
"Peki neden sadece o üçü?" Bakugou sırf meraktan sorduğunu belli etmeyen umursamazlık ile sordu.
"A sınıfı için aranan güç potansiyeli en çok o üçünde vardı. Her şeyden çte birinciliği alan onlardı ve planları oldukça zekiceydi." sınıfta kısa süreli sessizlik oluştu. Bu sefer can alıcı soruyu Todoroki sordu.
"Ama sadece ikisi emek verdi." tahtaya bakarak değişik dildeki isimleri okumaya çalıştı. "D-Deril ve Elif?"
"Birbirlerine takma isimlerle hitap ediyorlar. Sarışın olanın ismi Deril-Leisha siyah saçlı olan Elif-Yukki kumral olan Hermione-Irmak. Hermione de kabul edildi çünkü planı kuran oydu."
"Ayrıca-" diye ekledi sınıfın ikna olmamış bakışlarını görünce. "Cam köprü daha sonra kontrol edildi ve Hermione'nin özgünlüğünün kalıntıları bulundu. Cam ise olduğundan daha sertti."
Midoriya ilginç hevesine hakim olamadan defterine birkaç şey daha ekledi. "Birisi bir kaç şey uçuruyor diğeri camı sertleştiriyor diye buraya geliyor." Bakugou'nun buram buram alay izlenimi veren sesine Todoroki omuz silkti.
Bu onun sorunu değildi sonuçta.
Fakat kısa süre sonra onun da sorunu olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASK | Shoto Todoroki X Reader
Fanfiction"Bu maskenin görevi gülmek ruhumun görevi ise ölmek , beynimin görevi ise kabullenmek istemeyende kalbim..." Başımı kaldırarak gözlerimi ona diktim. "Bu maske ise senin masken." Shoto Todoroki X Reader - - - - - > Bu kit...