15

113 14 3
                                    

Sonra Mic midir Mik senseyi mıdır nedir bir tane sarışın bir keko girdi.

Sandım ki Türkiye'den 50 krş. avı için Japonya'ya kaçmış.

Adam meğer Pro Zero ay aman Hero falanmış. (İngilizcem el işareti çekiyor şuan)

"Be quet friends be quet please!" diye diye anıyordu.

Hermione'ye ve Yukki'ye 'Bu adam olduysa bizde oluruz yaw' bakışı attım.

Yukki ağzı ile yaw he he dedi. Hermione ise omuz silkti.

Sanırım bu omuz silkme ne halt yiyorsanız yiyin silkmesiydi.

Sonra yanımdaki kıza çevirdim başımı. Siyah saçlı bir kız, kalemini sımsıkı tutmuş hocanın be quet diyişlerini bile yazıyor.

Yaw bu Japonlular bizden bile garip.

Yada garip olan biziz ve bize anormal geliyor? Olabilir.

"Ünütemiz Animals yırtıcı animals memeli animals ve sürüngen animals!"

Hoca benden daha deli. Cümlenin yarısı ingilizce yarısı Japonca.

Sevdim.

Bu günden sonra en Best firendim sensin Mik.

Sonunda zil çaldı ve herkes, hocadan bile önce kulaklarını tutup kaçtı.

Hehehe.

Onlar alışkın değiller tabii. Biz Türkiye'de Balkondan parka bağıra bağıra saatlerce sohbet ediyoruz.

Neyse Kocam nerede benim? Arka tarafı yoklarken kulağına bir peçete sıkışyırfığını ve kitaplarını çantasına koyduğunu gördüm.

Canım Kocam hem zengin hem çalışkan. Gavur falan ama olsun. Ben dininde imanından kızım. Onu da getiririz imana.

Hızla ona yürüdüm ve en hanım hanımcık moduma girdim. Ben ortaokulda hocalara çemkiren çirkef kızlar var ya? İşte onlardandım. Benim hanım hanımcık modumdan pek bir şey beklemeyin.

"Öhm." sırtını dikleştirdi ve arkasına - yani Bana- baktı.

O dik dik bakınca lafı uzatmadım.

"Özrdlrm."

MASK | Shoto Todoroki X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin