Kitap 1K olmuş bu yüzden bu kitaba bölüm atma perilerim geldi jfjkfjk
Üçümüzde kol kola girmiş eve doğru yürürken kızların dedikodularına eşlik etmedim çünkü kendimi sorgulamalıydım.
Evet çalışmaktan nefret ediyorum ve zengin bir koca istiyorum aynı zamanda UA'da okumayı kendime takıntı yapmıştım ve izlediğim Spor Festivalinde Todoroki'yi gördükten sonra ona 'aşık' olmuştum.
Bu benim kendimi kandırma biçimimdi.
Gerçek aşk neydi? Bir insan neden aşık olur ve karşıdaki kişinin sevgisini arzular? Bunlar benim hiç anlamadığım, anlayacağımı da düşünmediğim şeyler.
Todoroki'ye aşık mıyım? Hayır duygularım o kadar derin değil. Kişisel olarak onu seviyorum ve bir mantık evliliğinde aradığım her şeye sahip? Kesinlikle.
Ama birisini çıkarlarıma bağlı olarak sevmek istemiyorum, onu kullanmak ve onu üzmek istemiyorum. Onun bana gerçekten aşık olmasını istemiyorum.
Mione düşünceli duran yüzüme baktı ve çok orijinal olduğunu düşündüğü bir atasözü patlattı deyim de olabilir dil bilgim sıfır benim.
"Hayırdır reis Karadeniz'de limanın mı battı?" Yukki göz devirdi ve konuşmaya başladı. "Liman değil salak gemi."
"Limanı batmış gibi ama."
Keyifsizce omuz silktim ve Mione'ye güldüm.
"Kurt bakışlımı düşünüyorum." Mione tek kaşını kaldırdı.
Bende kaldırmak istiyorum ya şanslı pezevenk.
"Pek iyi şeyler düşünmüyorsun sanırım."
Haklıydı ve ben en azından bu konuda yalan söylememeye kararlıydım.
"Kendimi kandırmak istemiyorum." İkisi birden sözlerime kulak kesildi.
"Ona aşıkmış gibi davranıyorum ama bunun sadece takıntıdan ibaret olduğunu biliyorum. Onu sevdiğimi söylüyorum çünkü bir mantık evliliğinde aradığım her şey onda var. Ama ya bana gerçekten aşık olursa? Bir kahraman olduğumu söyleyerek gezerken onu kullanamam. Sizde yapmamalısınız."
Yüzleri düşünceli bir hale büründü ve sokağın ortasında yürümeyi kestiler.
Onları teselli etmedim çünkü haklıydım.
Onları ardımda bırakarak yürürken kendime yeni bir yol çizmeye başlamıştım bile.
"Ben önden gidiyorum. Söylediklerimi düşünün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASK | Shoto Todoroki X Reader
Fanfiction"Bu maskenin görevi gülmek ruhumun görevi ise ölmek , beynimin görevi ise kabullenmek istemeyende kalbim..." Başımı kaldırarak gözlerimi ona diktim. "Bu maske ise senin masken." Shoto Todoroki X Reader - - - - - > Bu kit...