Saçlarımı son kez düzelttikten sonra aynadan kendi gözlerime baktım.
Şaşı değilimdir İnşallah.
Bu arada.. Yeşil göz hastasıyım. En sevdiğim fiziksel özelliğim gözlerim. Saçlarım sarı ama boyayan dahil herkesin sarı saçı olabilir. Fizik desen yerlerde zaten.
Oysa yeşil göz öyle mi? "LeĞiShAaa çıldırtma gel!" Aynadan bakma huzurumu bozarak çığıran Yukki'ye görmeyeceğini bile bile omuz silktim.
Sandalyeye asılı çantamı taktım, kapıyı sanki devletin malıymış gibi hawli hawli tekmeledi, merdivenlerin trabzqnından kaydım.
Bekle beni UA! Yeneceğiz seni tiriplerine girip (Yukki ve Hermione ile) 2 katlı hawli evimizden çıktık.
***
"Labirent gibi okul.. Hangi kat acaba?" Hermione'ye 'hani zekiydin olum sen?' bakışı attım, takmadı.
Leisha kim ki zaten?
"2. Sınıflar ya belki 2. kattadır." Yukki'ye de 'mantık fazla fışkırmış.' bakışı attım, o da takmadı.
Leisha kim ki zaten?
"Niye birisine sormuyoruz?"
"Ben bunu düşünmemiştim..."
Size dememiş sem bile şuan diyorum Hermione'nin basit olaylar karşısında mallaşma gibi bir huyu var. Eh tabi Yukki'ninde.
Yanii..
Aslında onlar zekiydiler, onları mal yapan benim.
"Burası sanırım!" Yukki'ye 'affırım aşkom.' bakışı attım, görmedi.
Leisha kim ki zaten?
"Ben tıklatırım, ilk Herm girsin, Yukki'de konuşsun."
"Burada ne işiniz var?"
Aniden gelen sesle ilk kim girsin tartışmamız bölerek çığlık attık.
Kötü olmadı yaw sinirlerimi boşalttım.
Gerçi biraz yaz dizisine benzedi ama olsun.
"Niye kapıda durma yasağı mı var?" dik dik baktı kedy suratlı adam.
Ne bakıyon sivilcem mi var?
"Ben rehber öğretmeniniz Aizawa Shouta. Bu sınıfta okuduğunuz süreçte eğitimininizin sorumluluğu tamamen benim elimde."
Hermione buz keserken Yukki hocaya 'Napim' bakışı atıyordu.
Dersleri önemseyen bir enayi de Mione zaten.
"Size seslendiğim zaman içeri girin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASK | Shoto Todoroki X Reader
Fanfic"Bu maskenin görevi gülmek ruhumun görevi ise ölmek , beynimin görevi ise kabullenmek istemeyende kalbim..." Başımı kaldırarak gözlerimi ona diktim. "Bu maske ise senin masken." Shoto Todoroki X Reader - - - - - > Bu kit...