"Ahahahaha -öyle gülüş mü olur- ne komik insanlarsınız ya siz!" Yukki karşılık olarak sırıtırken Hemione gülümsedi ve ben veletlik anılarımdan dolayı somurtuyordum.
İnşallah rezil olursunuz.
"Sürekli sizin yeni olduğunuzu unutuyorum.. gelin size gideceğimiz yeri göstereyim." Mina'yı onayladım ve koluna girdim.
Bu mübarek okulda umarım merdivenleri çıkarken ölmem.
---
"Büyükmüş." diye hafif hayranlıkla bakan Hermione'ye omuz silktim.
"Adamlar para sçyor." Yukki'de kafa salladı. "Haklı yorum. Senin gibi bir morondan nasıl çıktı, onu da bilmem."
Bir süre sonra erkek-kız karışık olarak ip gibi sıraya dizildik.
Ne sandınız
Burası bir tost almak için herkesin saldırdığı devlet okulu kantinlerine benzemez.
Garip bir örnek gerçi. Tost falan ne alaka?
"Geçen yıl dönemi kapattığımız zaman ile bu zaman arasında ki değişmeleri ölçmek için buradayız." dedi tırtıl adam, sıraya dizilen bizlere. Neden herkes bu kadar uzun cümleler kuruyor?
Neden Todoroki'nin yanında duruyorum?
Babam böyle makarna yapmayı nereden-
Tamam yazar hanım kızmayın, devam edin tırtıl adam.
"Unutmayın, şartlarımız hala aynı eğer potansiyeliniz yetersiz ise kendinizi kapının önünde bulmanız an meselesi." korkunç bir yüz yaptı.
Ama korkmadım çünkü annem daha korkunç özellikle de elinde terlik adı verilen silahla.
"En baştan, sırayla."
Suphaneke, Nas Suresi, Fatiha suresi, İhlas Suresi
Bildiğim tüm Duaları okumaya başladım.
Atılmak için çok gencim.
Daha Todorokim ile iki kelime bile konuşmadım.
Yapma etme tırtıl bey.
---
Tamam işte şimdi sırası.
Sanırım bunu girişte yapmalıydım ama..
Bu bölüme kısmetmiş.
Telekinezi "uzaktan kontrol" ya da kısaca TK, maddeler üzerinde zihin gücüyle etki yapma olarak tanımlanır.
Bu bedenime özgünlük olarak aktarılsa da Telekinezi mümkün.
Kulağa imkansız gelse de dünya bir enerjiden oluşuyor, shifting, subliminaller ve dahası gerçek.
Yani en azından benim inandığım şey bu. Yoksa bu kadar insan neden belirti aldığını söylesin?
Telekenzinin yan etkisi ise şiddetli baş ağrısı ve kabuslar. Bu konuya daha sonra değineceğim.
Öte yandan telekinezi enerji ile de bağdaştırılabilir.
"Sıra sende Leisha-san."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASK | Shoto Todoroki X Reader
Fanfic"Bu maskenin görevi gülmek ruhumun görevi ise ölmek , beynimin görevi ise kabullenmek istemeyende kalbim..." Başımı kaldırarak gözlerimi ona diktim. "Bu maske ise senin masken." Shoto Todoroki X Reader - - - - - > Bu kit...