Medya= Sophia Juleka Brian
Taylor Swift= Love Story ⏮️▶️⏭️
Sophia normalden çok daha erken kalkmış, daha Hermione'nin uyanmadığını görmüştü. Küçük bir kağıda not yazıp yatağının üstüne bırakmıştı.
Hermione, erken uyanmışım seni uyandırmak istemedim. Karagölün oradayım merak etme.
Önce oda içinde ki banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. Dişlerini fırçalayıp, dolabının önüne geçti. Bugün daha bir şık olmak istiyordu. Üstüne beyaz gömlek giyip yukarıda ki iki düğmesini açık bıraktı. Gevşekçe binasının arması ile doku olan kıravatını geçirip altına siyah, dizinin birkaç parmak üzerine gelen eteğini giydi. Dizinin biraz altına gelen uzun gece mavisi çorabını giyip siyah ayakkabısını giyerek odadan çıktı.
Yasak saat bitmişti bu yüzden rahatça doları çıkabiliyordu.
Ayaklarının götürdüğü, Karagölü net gören banka oturarak etrafı izledi tabi aklına dolan anılar ile birlikte.
Flashback
Sophia, canı sıkıldığı için Karagölü, önünde ki banka oturarak etrafı izlemeye başladı. Etrafında dolaşan birkaç kişi vardı ama hepsi çıkar peşindeydi. 11 yaşında ki çocuklar bile çıkarcıydı. Yanına birinin oturmasını hissetmesi ile oraya döndü. Yaklaşık birkaç gündür peşini bırakmayan James Potter.
Yine elini saçlarına atarak karıştı ve konuşmaya başladı.
"eee merhaba Sophia"
Sophia bundan bıkmıştı ama onu gerçekten kırmak istemiyordu.
"merhaba Potter."
James onun karşılık vermesiyle fazla heyecanlanmıştı ve ağzından çıkanlara dikkat etmemişti.
"seni seviyorum."
Flashback son
Sophia gözleri dolu bir şekilde güldü. Acıyla. Daha 11 yaşındaydı ona amortentia verildiğini iddia edildiğinde. İlk anlamalıydım ama küçüktü, heyecanlıydı. Sonuçta anne ve babasının tanıştığı yere gelmişti.
Gözlerinin altını silerek bankta kalktı ve hogwarts'a doğru ilerledi.
Onun yerine oturmuştu genç oğlan. Çapulcu haritasında ismini görerek takip edip onu izlemişti. Aynı anılar onunda gözünün önüne gelmişti. Tam kalkacağı sırada yerdeki bilekliği fark etti. O bilekliği tanıyordu. Kendisinin ona verdiği bileklik. İlk yılında verdiği.
Flashback
James, Snape'in yağlı saçlarına şampuan dökmüş ve hemen kaçmıştı. O sümsüküs Sophia'yo izliyordu, sürekli. James ise buna sinir oluyordu.
Bir anda biri ile çarpışmasıyla gerçek hayata döndü.
"üzgünüm Potter."
Sophia'nın sesini duymasıyla ona döndü.
"sorun değil bilgem* Sophia."
Aklına gelen şey ile elini cebine atıp bilekliği Sophia'ya sundu.
"bu senin için bilgem"
Elinde üstünde SJP (Sophia James Potter) yazan bir bileklik vardı. Sophia onu başından savmak adına bilekliği alıp yoluna devam etmişti.
Flashback son
Bilekliği bileğine takarak oradan ayrıldı.
Bölüm sonu. Bölüm nasıldı merak ediyorum iki tane anı vardı geçmişe dair.
Bilgem Sophia= Sophia'nın anlamı bilgelik demek.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN SIRRI 'ACCİO' (ASKIDA)
Fanfiction"Lily annen olmamalıydı Harry denge bozuldu. Tom geçmişe birini gönderdi." Harry anlamayarak Dumbledore'a baktı. "Lily aslında hiç masum değil Harry. Senin onu yenmen için Safkan bir Potter kanı ve melez bir Brian kanının birleşmesi gerekiyordu. Mug...