Sonra Zeyneple Kütüphaneye gittik.Herkes Zeynep'e bakıyordu.Zeynep çok güzel bir kızdı.O sırada Zeynep neden herkesin onlara baktığını anlamaya çalıştı.Sonra bana baktı ve kulağıma şöyle dedi:
<Niye herkes bize bakıyor?
>Bize değil.Sana bakıyorlar.
<Neden çok mu kötü duruyorum?
>Hayır ya okula yeni geldiğin içindir yada çok güzel olduğun içindir.
Bu sözümden sonra Zeynep bana gülümseyerek baktı.Sonra yeniden konuşmaya başladı.
>Eeee,şimdi nereye gidiyoruz?
<Bilmem sen seç
>Kantine gidelim mi?Ben çok acıktım.
<Olur
Sonra kantine gittik.Zeynep tost yedi ve tostun yanında capri sun içti.Ben hiçbir şey yemedim.Sonra Zeynep'e şöyle dedim.
>Öğle tenefüsünde istersen dondurma yeriz.
<Olur.
Zeyneple yürürken bana söyleyeceği önemli bir şey olduğunu söylemişti.Ama sınıfa girdiğimiz gibi hoca geldi.Bu yüzden söyleyemedi.Sonraki tenefüslerde ise hiç boş zamanı olmadı.Sonuçtu okulun ilk günüydü.Sonra okul bitti ve servise bindik.Tekli koltuğa geçtim ve kulaklığımdan müzik dinlemeye başladım.Serviste benden başka kimse yoktu denebilirdi.Sadece bir iki kişi vardı.Sonra eve geldim ve hemen odama çıktım.Çalışma masamın sandalyesine oturdum ve düşünmeye başladım.Acaba Zeynep'in bana söyleyeceği önemli şey neydi?Zeynep'i cep telefonumdan aradım.Ama Zeynep cevap vermiyordu.Sadece bana mesajlardan ağlayan surat gönderip,özür diliyordu.Ne olduğunu çok merak etmiştim.Sonra odamın kapısı açıldı ve içeriye annem girdi.Anneme bakakaldım.
>Defne ne oldu?Neden bu kadar düşüncelisin?
<Hiiiç,h-hiç birşey.
>Ne oldu Defne?Biliyorsun ki ben senin en yakın arkadaşınım.
>Tamam anne.Bugün okula Zeynep diye okula yeni bir kız geldi.Bende ona okulu gezdirdim ve sonra yemek falan yedik.Eve geldiğimde ise bana sadece ağlayan surat atıp özür diliyordu.Ama ben ne olduğunu öğreneceğim.
<Tamam kızım.Sen şimdi uyu sonra bunları düşünürsün demişti.Tamam anne dedim ve uyudum.Sonra aklıma parti yapacağımız geldi ve cips götürmem gerikiyordu.Ama ben kantinden alacaktım.Sonra uyumaya devam ettim.
Saat 10.00
Servis gelmişti.Ben ise hala yeni uyanıyordum.Hemen giyindim ve sonra kahvaltı etmeden servise bindim.Zeyneppp.Sonunda onu görmüştüm.Hemen gidip yanına oturdum.Kulağında kulaklıkları ile camdan bakıyordu.Bir kulaklığını çıkarıp "Zeynep"dedim.Ve konuşma şöyle devam etti.
->Defne özür dilerim.
<Ne için?
>Beni lütfen suçlama ağzımdan kaçtı.
<Tamam Zeynep.
Dedim ve içeriye Mert girdi.Bana bakan kızgın gözlere karşılık bende ona şaşkın gözlerle bakıyordum.Servis çok yavaş ilerliyordu ve bende inip okula kadar yürümek istedim.Ben indiğim gibi arkamdan Mertte indi.Kolumdan tuttu ve şöyle dedi:
<Neden bana Mete'nin senin eski sevgilin olduğunu söylemedin?
>Söyliycektim Mert.Sadece uygun zamanı bekliyordum.
Aslında Mert bu olayı öğrenmeseydi bu olayı ona hayatta söylemezdim.Sonra Mert konuşurken Zeynepin bana serviste söyledikleri aklıma geldi.
"Beni lütfen suçlama.Ağzımdan kaçtı"demişti.
Sonra Mert'e açıkca cevap vermesi gereken bir soru sordum.Sadece bunu ona Zeynep'in mi ,yoksa Mete'nin mi söylediğini bulacaktım.
<Mert bunu sana kim söyledi?
>Zeynep söyledi.
Biliyordum.Zeynep'in söylediğini biliyordum.Ama belkide bilerek söylememişti.Kesin cevabı bulmadan Zeynep'i suçlayamazdım.Sonrakoşarak Mert'in yanından uzaklaştım.Mert bana yetişemedi.Okula geldim ve sınıfa çıkmaya karar verdim.İlk ders beden eğitimi olduğu için çantamı bırakıp hemen spor salonuna inecektim ve olanları kızlara anlatacaktım.Sınıfa girdiğimde karşımda bir temizlikçi gördüm.Ben insanlarla tanışmayı ve kaynaşmayı seven bir insan olarak temizlikçiye:
<Merhaba temizlikçi abla.Benim adım Defne senin adını öğrenebilir miyim?
>Benim adım Sultan.Sen bana Sultan temizlikçi diyebilirsin.
Ben herkese soğuk davranmayı sevmem sonra Sultan temizlikçiye şunu sordum:
<Sultan abla desem olmaz mı?
>Tabiki olur.
Dedi ve sınıftan çıktı.Sonra aklıma bugün parti yapacağımız geldi,Hemen kantine inip birkaç çikolata ve cips aldım.Sonra bunları sınıfa bırakıp spor salonuna indim.
>Oooooo Defne gelmiyeceksin sanmıştık.
<Kızlar şimdi siz bunu boşverin.Size anlatmam gereken çok önemli şeyler var.
Ve kızları hemen spor salonunun kızlar tuvaletine götürdüm.Sonra bütün olanları anlattım ve bu olayın peşini bırakmayacağımı söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmakarışık Hayat
AventureDefne,Derin,Eylül ve Ceren'i neler bekliyor.Özellikle Defne okuyalım görelim...