🔥شیاطین
شخصیت ها: جنی و چانیول اهل شِلین، دختر و پسر ملکه شیاطین، داوینا
عمر: جاودانه
نیاز بر طرف شده: معامله با انسان و گرفتن روحشون
توضیحات: این خواهر و برادر مثل شیاطین دیگه رابطه خوبی با الف ها ندارن. به جاودانگیشون افتخار میکنن و معمولا هر جایی برن باعث هرج و مرج میشن. خانواده همیشه براشون در اولویته.
🌾الف ها
شخصیت ها: کریس، رزی و سهون اهل آلُبِلنورا، شاهزاده های سلطنتی الف ها
عمر: ۴۰۰ سال
نیاز بر طرف شده: __ (یشم جاودانه نیاز رو برطرف نکرده)
توضیحات: الف ها باشکوه و مجلل، اما وابسته به طبیعت، زندگی میکنن. بخاطر جادوی شفابخشی تو سرزمین های دیگه محبوبن. همه انتظار دارن کریس، برادر بزرگتر جانشین پادشاه بشه ولی بنظر میاد بین سه خواهر و برادر مشکلات خانوادگی جدی وجود داشته باشه. سهون و رزی تا حالا پاشونو از سرزمین الف ها بیرون نزاشتن برای همین خیلی ها از وجودشون هم خبر ندارن. الف ها نسبت به شیاطین حالت انزجار دارن و خودشونو از نژاد های دیگه بهتر میدونن.
انسان ها
شخصیت ها: چن، یونگ سان، جیسو، لوهان
عمر: کوتاه
نیاز بر طرف شده: __ (یشم جاودانه نیاز رو برطرف نکرده)
توضیحات: انسان ها بخاطر ضعیف بودن و عمر کوتاهشون سال ها زیر سایه نژاد های دیگه زندگی کردن. با سرزمین های دیگه درگیر نمیشن و فقط سعی میکنن تو سرزمین کوجیکشون زنده بمونن.
🌊 پری های دریایی
شخصیت ها: جونگین
عمر: ۴۰۰ سال
نیاز بر طرف شده: اسیر کردن انسان ها برای دزدیدن ظاهر و جسمشون (یشم جاودانه نیاز رو کاملا برطرف نکرده)
توضیحات: پری های دریایی با اینکه بزرگترین سرزمین رو دارن، تعدادشون از نژاد های دیگه خیلی کمتره. قدرت زیادی دارن ولی تا وقتی مجبور نباشن نمیجنگن برای همین از دردسر سازهایی مثل شیطان ها دور میمونن. ولی جونگین سرنوشت متفاوتی برای خودش انتخاب کرده.
خونآشام ها
شخصیت ها: ییشینگ و بکهیون، برادر های ناتنی و شاهزاده های یوجانگ، لیسا، کیونگسو
عمر: جاودانه
نیاز بر طرف شده: تغذیه از خون انسان ها
توضیحات: خوناشام ها جزو نژاد های پر قدرت هستن و با وجود سرزمین تاریک و مرموزشون، سرزمین های متحد میتونن ازشون کمک بخوان. ییشینگ که یه دورگه خوناشام و انسانه از بچگی وابسته برادر بزرگ ترش بکهیون بوده ولی هرچی بزرگتر شدن بکهیون سرد تر شد و دو برادر در حدی از هم فاصله گرفتن که حس نفرت بینشون ایجاد شد
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐞 𝐈𝐦𝐦𝐨𝐫𝐭𝐚𝐥 𝐉𝐚𝐝𝐞 • 𝐘𝐢𝐱𝐢𝐧𝐠
Fanfictionتو دنیایی که صلح، با قدرت جادویی یشم جاودان ایجاد شده، انسان ها، شیطان ها، خوناشام ها، الف ها و پری های دریایی کنار هم در تعادل زندگی میکنن. ولی همه چیز تو سرزمین خوناشام ها خوب پیش نمیره و کینه دیرینه بین دو برادر، ییشینگ و بکهیون، تبدیل به یه فاجع...