6.kapitola

131 19 2
                                    

Moc děkuju za 600+ shlidnuti a 80+ vote

Mocinky moc děkuje a jak se vám líbí nový obal??? Napište do komentu ;)

Vystoupila jsem z autobusu a sledovala menší chatičky s číslama od 100-200.

Ucítila jsem na rameni něčí ruku.

"Je to pěkný, že?" Jakmile jsem ucítila tento hlas, uhla jsem sebou.
"Nech mě!" Zařvala jsem na něj.
"Ale proč, co jsem ti udělal?"
"Všechno, Dave"
"Ale..."
"Nic neříkej a-a nech mě, prosím" Naznačila jsem malý úsměv a vzala si svůj kufru. Šla jsem svojí chůzí za učitelem. Moje chůze byla poklidná, pomalá a tichá. Šla jsem se sklopenou hlavou a narazila do někoho.
"Promiň" Řekla jsem tiše.
"To je dobrý" Opět on, proč to dělá??

Zvedla jsem hlavu a opět naznačila úsměv. Zase jsem jí sklopila.

Když nám rozdělili chatička, vybalila jsem si, dala si do mále koupelny spojenou se záchodem katáček a zubní a pustu a nakonec jsem vyšla ven podle pokynů vedoucích.

"Takže, vítáme vás zde na takovém dvou týdením zájezdu. Budete tu rozděleni do dvou skupine po pěti lidech. Po skupinkách budete plnit různé úkoly a soutěže,....Teď vám zde přečtu barvy a do té skupinky se přiřadíte. Budou tu bravy zelená, červená, modrá a žlutá. Po rozdělení do barev, neboli týmů dostanete tričko v té barvě, jakou máte barvu týmu. Takže.

Žlutá-Lilly Markew
Jeremy Looks
Peter Sinder
Mathew Roik
Louis Porter
Zelená a červená....

Modrá-Clare Rousing
Kipper Muller
Laura Weddingsong
May Doop
a nakonec
David Clarson

To jako fakt, mám sním být v týmu?! Pomyslela jsem si.

"Tak, po těchto týmech budete plnit úkoly, nějaké připomínky? Ne? Dobře"

Chtěla jsem něco říct, ale on hned mluvil.Měla bych být ráda za to, že nejsem s tou partou. Sedla jsem si na kámen kousek vedle a koukala se do země. Po chvíli jsem zvedla hlavu. Stál u nás nějakej vedoucí.

''Můžeme?''
Jen jsem kývla hlavou na souhlas.
''Takže budeme hrát známou hru, hru o vlajku, máme 5-10 minut na to, aby jsme schovali vlajku, schová ji třeba....Laura a-a-a Dave. Dobře, jdeme na louku a tam se vám to odstartuje, na tři.
''Ale já-''
''Co?''
''No, nic''

Přišli jsme na louku a vedoucí začali počítat
''3!'' Vyběhli jsme. Schovali jsme vlajku na strom, Dave mě vyzvedl. Když už jsme měli běžet zpětucítila jsem, jak mě někdo drží.

Ten někdo byl Dave.

Tadá!!! Hotovo :D tak to vyšlo. Jestli se líbí, budu ráda za každou hvezdicku, jestli ne, napište do mentu ;)

I'm Fine//Completed//Kde žijí příběhy. Začni objevovat