Aman Allahim aman Allahim ilk gunden okula gec kalicam mk ya.Soylenerek yataktan kalkip alarm calmadigi icin kufur ederek banyoya gecip dus aldim hizlica.Ciktiktan sonra yeni okulumun formasini uzerime gecirip ultra mini etegimi bir kat daha katladim.Ee guzel bacaklarim vardi Allahin bildigini kuldan saklamaya ne gerek var ..
Aynanin karsisina gecip saclarimi duzlestirip uzerin "Fuck" yazan beremi kafama gecirip gozlerimi ortaya cikaran bir goz makyaji yaptiktan sonra cantami alip ayaklarima vanslarimi gecirip evden ciktim.Hava gayet guzeldi .Kulakliklarimi takip okula dogru yurumeye basladim.Kendimce sarkiya eslik ede ede okula varmistim.Allahim ayaklarim geri geri giderken okulun ilk gununden devamsizlik yapmak istemiyordum.Bu yuzden "Basa gelen cekilir"diyerek okula girdim.İlk ders matematik mi ? İnanmiyorum ! illa okuldan sogutacaklar mk .İlk dersin baslarinda derse katilmaya calisirken sonlara dogru basim sirayla bulustu ve uykuya daldim.Okulda uyumak gibisi yok :DDers bitimne dogru zil ile uyandim.Hemen kantine gidip zehrayi beklemeye basladim.Okuldaki tek arkadasim zehra.Benden daha guzel olmasina ragmen hic kiskanmam onu.Cunku guzel ve zengin olmasina ragmen egosu tavan yapan tikilerden degil o.Canim ya nede cok ozledim.Bu dusuncelerden siyrilip kafami kaldirinca afet gibi hatunla goz goze geldim.upuzun sari saclari mavi gozleri ulatra mini etegi ve iri gogusleriyle afet bana yaklasip masaya oturdu.Bana bakip gulumseyince kendime geldim.Ah zehra bu kadar sexy olmak zorunda misin mk ya.
Zehra:
Gökyüzü cok ozledim kuzum seni ya neden hic aramadin tatilde ? diye bana sitemde bulunan das gibi hatuna bakmaya ben bile doyamazken degil erkekler doysun.Kendimden bir kez daha utandim.Allahim ne kadar cirkinim ben ya.Kendi dusuncelerimden siyrilip cevap verdim zehraya
-Tatil uykusuna yattimda ondan telefonu falan elime almak aklima gelmedi.Kapsama alani disindaydim kanka kusura bakma.Deyip kikirdadim.Gozlerini bayarak bana bakan zehranin yuz sekli daha cok kikirdamama sebeb olmustu.Zil calinca zehradan ayrilip sinifa dogru yol aldim.Sirama gecip uyumaya koyuldum.Cikis zili calinca bizim sinifin inegi beni durterek uyandirdi.Hadi ama ciddi olmazsin 4 saattir uyuyor olamam ya.Tamam uykuyu seviyorumda bu kadari fazla yani.Hemen cantami toplayip okuldan ciktim.Eve gelincr bir oh cektim.Ev gibisi var mi ya.. Ama bu aksam oyle evde miskin miskin oturmayacaktim.Hemen cantamdan telefonu alip en yakin arkadaslarimdan biri olan Dogukani aradim ilk calista acti benim kiymetlimm.
"Efendim?"
"Dodo ben Gokyuzu napiyosun ?"
"Salak isim vermene gerek yok zaten rehberimde kayitlisin"deyince baya bozulmustum ama caktirmadim.Baska zman olsa tribi yerdi de dua etsin isim dustu ona..
"Klube gidelim mi bugun "deyince kisa sureli sessizlikten sonra "saat 8'de ordayim " deyip telefonu yuzume kapatinca sinirlenemeyecak kadar keyifliyfi.Eee ne duruyoruz o zaman eglence baslasin...