Gökyuzunden;
Allahim okula gec kalmayi adet edindim resmen ya .Bi dk ya ben neden salonda koltukta uyudum ki ?Omg hatirladiklarim dogru mu ?Yo yo yo olamaz dimi Berke sarilip uyumus olmam dimi.Ya kahretsin ya rezil olduk desene.Banane banane okula gitmicem ki.Yuzune bakamam mi diye dusunurken telefonum caldi .Arayana bakinca zehra oldugunu gorup telefonu actim.Efendim dememe kalmadan "Mankafa seni yok yazdirmamak icin bi yerlerimi yirttim mk nerdesin ikinci saat sinav var cabuk okula gel gerizekali"deyip telefonu yuzume kapatti.Telefonu yuzume kapatmasina mi hakaretlerine mi okula gidecek olmamami yoksa sinava hic calismamama mi uzuleyim bilemedim lan .Neyse basa gelen cekilir dimi.Hem belki Berk coktan unutmustur.Kendimi bile kandiramiyorun mk kahretsin ya.Hizlica dus alip formami giydim .uzerinde "Bad day " yazan beremi kafama takip kirmizi vanslarimi ayagima gecirip hemen okula yurumeye basladim.Okula vardigimda herkes tenefusteydi.Berki gormeyeyim diye Allaha dua ederek giderken birine carpip yere kapqklandim."Hay amk"diye bir kufur savurunca cocugun kim olduguna bakinca bu defada "Dilimi sikeyim "diye icimden kendime sovdum.Karsimda adeleli Yagiz bana bakarak siritiyordu.Elini uzatip kalkmama yardim etti.ayaga kalkinca mahcup bir sekilde kafami eyince "Kufur bi kizin agzina bu kadar mi yakisir "deyince koluna dirsegimi gecirip "Yagiz "diye tisladim dislerim arasindan.Yagiz beni durdurup Yuzumu ellerinin icine alip gozlerime bakmaya basladi.Noluyor be dostum sen hayirdir?Her nekadar demek istesemde tabiki bunlari disri soyleyemezdim.Yemedi yani :D Vucudumdaki kanlar yuzume pompalanirken aklima Berk geldi .Yagiz beni heycanlandirmiyordu.Her ne kadar yakisikli karizmatik kasli adonis kasli bir das bebek olsada beni etkileyemiyordu.Garip olan seyse aklima Surekli Berk geliyordu.Ben.bunlari dusunurken Berk dudaklarima yapismisti bile.Noluyor la burda mk optu la beni okulun icinde.Yagizi kendimden uzaklastirmaya calistikca daha cok yaklasiyordu bana.Sonra uzerimdeki baskisi azaldi ve tam anlamiyla baskisi yok oldu.Bana sinirle bakan Berki gorunce kafamda ampul yandi.herseyi gormustu.Berk bana bakmayi kesip Yagizi yakasindan kavrayip yumrugu indirdi yuzune.Yagiz aciyla yerde kivranirken "Benim olana elini surenin elini kirar bir yerine sokarim "deyip tukurdu.Bi dk bi dk benim olan mi.Ben ruyada miyim ya.Ben bunlari dusunurken Berk elimden tutup beni suruklemeye basladi.Aha simdi yandik...