Berke;
O an zaman durdu benim icin.Ne yaptim ben ?Nasil soyledim o sozleri ona bilmiyorum ama suan kendi agzimi yuzumu dagitma istegi var icimde.Yagiz onu kucagina alip arabasina goturdu ve gazi kokleyerk benden uzaklasti.Ben otoparkta oyle durmus gidislerini izlerken gozumden bir damla yas suzuldu ve "onu alma benden "cumlesi dudaklarimdan istemsizce dokuldu.Sonra kendime tokat attim .Ne isim var benim burda melegim orda cansiz bir sekilde benim yuzumden hastaneye giderken onu tekrar yanliz birakiyorum.Aptalim koca bir aptal.Suan sikik gibi hissediyorum.Hemen kendimi toplayip arabaya atladim ve gazi kökledim.Yagzin arabasina yaklastigimda onu takibe koyuldum.Ask ..Ask boyle bisey sanirim.Sevdigin insani kendinden bile koruyamamak.Ona soyledigim her kelime aklima geldiginde direksiyonu yumrukliyordum.Ben..Berke Aydin koskaca Berke Aydin bir kiz icin agliyordum.Kahretsin nasil islemisse icime onsuz olacagimi dusunmek bile nefesimi kesmeye yetiyordu.Kufrederek aglamaya devam ederken birden aklima geldi .Ya beni affetmesse.Ya bi daha bana o cenneti animsatan yuzunu,gulumsemesini yasatmassa.Yasayamam .Onsuz nefes alamam.Bu dusuncelerle kendimi yiyip bitirirken gaza iyice abandim.Onun sedyeyle girdigi hastaneye ben yuruyerek giremezdim.Bu dusuncyle gaza abanip direksiyonu saga kirdim ve sarpnole yuvarlandim.araba bir saga bir sola giderken hicbirsey yapmadim.Sadece olanlari dusundum ve "Simdi sartlar esitlendi melegim "diyerek gozlerimi yumdum.........Gokyuzu;
Uyandigimda kendimi tanimadigim bir odada bulmam beni sasirtti.Sonra etrafa goz atmaya basladim.Hastanedeydim.Noldu lan bana diye dusunurken aklima Berke ve soyledikleri geldi.Bugun yasadiklarim gozumunun onunden serit gibi gecince tuttugum goz yaslarim bana ittati kesip birer ikiser yanagima dogru suzuldu."Ben fahise degilim"diye bagirdigimda odanin kapisi acildi ve Yagiz iceri kosarak giris yapti.yanima gelip "Sisssstt "diyerek yanima oturup sarildi bana.Basimi onun gogsune gomup hickiriklarimin agzimdan dokulmesine izin verdim.Canimi yakan sey Berkenin soyledikleri degildi.Kabilmdeki sıkısmaydi.Bu sıkısma bana bisey oldugunu hissettiriyordu.kafami Yagizin omzundan cekkip yuzune baktim.Gozleri kizarmisti.Aglamis miydi yoksa??Beni mi merak etmisti.Allahim ne kadar bencilim.Boyle sevimli ve yuregi iyilik dolu bir insani sirf Berkeden intikam almak icin kullanmistim.Kendimden nefret ediyorum.Yagizin yuzune bakip "Burda ne isim var "dedim gucsuz sesimle.Yuzumu avcuna alip "Kucuk bir astim krizi suan daha iyisin taburcu islemlerin tamam seni evine goturmek icin uyanmani bekliyordum "deyip kocaman gulumsedi.Bu gulumsemeye karsilik zoraki de olsa bnde tebessüm ettim.Yagizla konustuktan sonra hemen giyinip hazirlanmistim.Aklimda sadece Berke vardi.Suan yagiz yerine onun burda olmasi gerekiyordu.Aptal ..Pis egoist.Hayvan diye ic sesin Berke yardirdiktan sonra hastane odasindan ciktim .Yagiz beni kapinin onunde bekliyordu.Odadan ciktigimi gorunce beni incelemeye basladi.Aaa hadi ama bu kadar dikkatli bakmasan??Bni inelemeye devam edyordu.O kadar mi kotu gorunuyordum mk ya aynaya bile bakmadan cikmistim odadan.Daha fazla dayanamayarak "Biliyorum cok kotu gorunuyorum "dedim.Bana yaklasip elini belime koyup kendine cekti.Bu iste bir terslik var benim burda heycanlanmam gerekmiyordu.Oysa icimde heyecandan eser yok.Ben bunlari dusunurken Yagiz birden "Anlamiyorum "dedi.Saskin bir sekilde yuzune bakip "neyi "diye sorunca gozlerimin onune gelen bir tutam saci kulagimin arkasina alarak "Her halinle nasil guzel ve bir o kadarda masum olabiliyorsun ?İste bunu anlamiyorum"dedi.Utanctan kizarip morarirken Yagiz elimi tutup hastanenin cikisina dogru beni suruklemeye basladi.Koridoru hizli ir sekilde gecip asansore bindigimzde aklimda bir tek "Berkenin nerde oldugu neden yanima gelmedigi ve suan ne yaptigi vardi "Asansorden indigimzde yurumeye devam ettik acil cikistan cikarken bir ambulans geldi ve icinden yuzu kandan gorulmeyecek bir cocuk indirip acile ulastirmaya calisiyorlardi.Ben icimden cocuga saglik dilerken ambulans icindeki gorevlinin doktorlara verdigi bilgilerle oylece donup kaldim "Berke Aydin 18 yasinda erkek.Trafik kazasi."diye bilgi verirken arkadan gelen sesle bilincimi yitirdim "Hastayi kaybediyoruz"