Gokyuzunden;
Onu opmek her ne kadar hosuma gitmis olsada intiamimi almaliydim.Bana her dokunusu tenimi demir gibi delip gecti.Cok mu abartmistim bilmiyorum ama pisman olmaya baslamistim.Ben bunlari dusunurken önumden gecti.Bir dk bir dk eli kaniyordu.İyide nasil?O kadar mi sinirlenmisti bana ya.Sinifina dogru giderken her ne kadar pesinden gitmek istesemde bu dusunceyi sildim hemen beynimden.Pisman olma degil savas vaktiydi.Bunu o baslatti o bitirecek diye dusunurken ders zili caldi.Ders matemetik mi OMG ¡Bu dusuncelerle nas odaklanirim ben o derse.Sinifa girip sirama oturdum.son zamanlarda okula dahi gelmek istemiyordum.Neyse napalim basa gelen cekilir deyip dersi dinlemeye zorladim kendimi.Konu Polinomlar.Ya mk bu kadar lüzumsuz konuya ne gerek var.Gercek hayatta ne isime yarica polinomlar yada ucgenin cevresi.:Bir toplama bir cikarma bide bolme ogrensek yeterde artardi bana gore.Bu dusuncelerle birinci dersi bitirmistim.Bir ödülü hakediyorum ha ?Tabiki .Hemen kantine gidip hakettigim ödulu yani cikolatayi aldim .Bos bir masa bulup oturdum.Keyifle cikolatami yerken Berke yanima gelip oturdu.Uuu heyecandab ölucem artik.Bu cocugu me zaman gorsem tum bedenimde elektrik akimi hissediyorum.Bu normal mi bilmiyorum ama baya heycanlaniyorum yaninda.Kalbim "birakin lan cikicam burdan "dercesine hizli atiyordu.Bu dusuncelerden siyrilip Berkeye bakmaya basladim.Yuz hatlari o kadar puruzsuzdu ki adeta tanrilari andiriyordu.Yada ben abartiyordum.Bilmiyorum ama mukemmel bir yuzu ve fizigi vardi.Sonra gozum sargili eline kaydi.İcim sizladi sanki.Sonra kendimi frenledim.Hop hop hop savasta acima yoktur guzelim sok bunu aklina derken Berke ayaga kalkip kulagima egildi o emfes kokusu tum hucrelerime dolarken "Savasta acima yoktur guzelim.Bunu sen istedin hodrimeydan "deyip yanimdan ayrdi.Bana meydan okudu resmen Simdi sictik sictik sictik.Diye tirnaklarimi kemirerek dusunurken Yagiz yanima geldi.Hay Allahim bir sen eksiktin.Oturmak icin musade isteyip yanima oturdu.Sonra konusmaya basladi hemen.Ne soyleyecegini bilmez bir hali vardi."Gokyuzu bak sozu uzatmayi sevmem senden cok hoslaniyorum.Sende beni ceken bir sey var.Bu yuzden benimle cikar misin ?"Oww shet.Okulum neredeyse en popi ve en yakisikli cocugu bana cikma teklifi ediyor garip ha.Keske bunlari soyleyen Berke odunu olsaydi diye dusunurken elimi cimdikledim bu dusuncelerden uzaklasmak icin.Berkeden intikam almak icin guzel yol ha ?"Peki kabul ediyorum "dedim agzimdan cikan cumleye ben bile sasrarak.Yagiz yanima.gelip yanagima bir opucuk kondurdu ve aksam saat sekizde seni almaya gelicem bebek deyip uzaklasti.Bebek senin anandir hoduk.Neyse basa gelen cekilir deyip sinifa dogru yurudum...
Zar zor derslere katlanip cikisa kadar dayandim.Aklinda Berkeyle olan opusmemiz vardi opusmeyi yarida keserken cok zorlanamama ragmen yaptim.İntikam sira bendeydu cnku.Ama enfes bir kokusu ve mukkemmel dudaklari vardi.Offf asik olmak istemiyorum ona.Ne yapmaliyim bilmiyorum .Bildigim tek sey intikam oyunu o son verene kadar devam edicek.Calan çıkıs ziliyle kendime gelip dusuncelerimden siyrildim.Cantami toplatim koridorda yurumeye basladim.Berkeyi gorme umuduyla yavas adimlarla korudorda yavas yavas ilerlesemde goremedim onu.Hayal kirikligi yasayip eve geldim.Kapiyi acip odama girdim.Saad yediye geliyordu dustan cikip hazirlandigimda.1 saat sonra Yagizla bulusacaktim.Bu yuzden siyah mini bir etek uzerine siyah yarim atlet altinada bilekte biten topuklu deri bot giydim.Saclarimi duzlestirdim.Goz odakli bir makyajla hazirligimi tamamladim.En iyisi yagiz gelene kadar bir kahve icmek dusuncesiyle salona indim.Bi dk masanin uzerinde kahvem hazirdi.İyide ben kahve yapmadim ki kendime .Bunamaya mi basladim diye dusunurken Berke mutfaktan cikti.Oha cus.Berke benim evimde.Uyudum da ruyami goruyorum dusuncesiyle cimdikledim kendimi.Yok ruya gormuyorum Berke tum ihtisamiyla karsimda bana siritarak bakiyor.Sictik iyimi.Kesin inftikam almak icin burada kesin.Yagiz beni bastan asagi arzulu bir sekilde suzdu.Bu her ne kadar rahatsiz edici olsada hosuma gitmisti."Baya cekici olmussun ama uzgunum o uzerindekilerle disari cikmana izin veremem sevgilim"Dedi.Hönk ney sevgilim mi?Noluyor lan burda.Berke ne dusundugumu anlamis olacak ki "İntikam sirasi bendeydi ya iki hafta intikam olarak benim sevgilim gibi yapacaksin.Bu da senin bedelin guzellik "dedi pic vari gulumseyerek.Ups simdi yandik.Ama kulaga hosgelen bir intikam teklifi bu.Bana odul oldu bu akillim diye dusunurken telefonum caldi.Yagizin ismini okuyunca aklima dank etti benim zaten sevgilim vardi.Berke telefonu elime alip arayana bakti.Ben ondan once davranip "benim zaten sevgilim var o da Yagiz "dedim.Berke tek kasini kaldiril bana bakti.Tamam tamam itiraf etmeliyim ki cok sexy gorunuyordu.Sinirlenmisti biraz.Bana yaklasip"Senin sevgilin benim simdi ben uzerindekileri parcalamadan gidip onlari cikar "dedi tehdit vari bir ses tonuyla.Basa gelen cekilir deyip odama gittim.Ustumu degistirip Yagiza mesaj attim"Yagiz ben gelemiyorum ailevi meseleler var kusura bakma "yazip telefonu kapattim.Makyajimi silip elimi yuzumude yikadim.Asagi indim hemen.Berke koltukta uyuya kalmisti.Dibine cokup yuzune bakmaya basladim.Puruzsuz uiz hatlari aklimi basimdan aliyordu.Egilip kokunu icime cektim.Tam dogrulmustum ki Berke beni tutup kendine cekti.Yanina uzanmami sagladi.İtiraz etmek istesemde "Verdigin huzura ihtiyacim var "dedi uykulu sesiyle.İtiraz etmek yerine yanina sokulup kokusuyla mayismama izin verdim ...