"Aman tanrim didim.Tokat attim ya la cocuga.Hissss ayiipp gunah.Allahim sakat kalicam"diye soylene soylene eve varmistim.Birinin beni takip ettigi hissine kapildim bir an.Amannn canim kim takip edecek beni.Hem saat daha 5.Elinsaf yani bu saatte tirsaklik edecek bir neden yok dimi .Cantamdan anahtari cikarip eve girdim tam kapiyi kapatacakken Berk kapiyi tutup iceri girdi oyle kapatti.Oha mk ne isi var bu cocugun burada.Tokat yaramis bu cocuga beyaz teninin uzerindeki kizariklk renk katmis ona renk diye dalga gecerken birden ciddilestim ne kadar tatli sevimli sempatik yakisikli kasli sexy olsada etkileyemeyecek beni ( yalaannn )
"Ne isin var senin evimde "diye sesimi yukselterek sorunca kolumdan tutup duvara yapistirdi beni.Ellerini iki yana koyarak yavasca yuzunu yuzumu yaklastirdi.Kokumi icine cekti sesli bir sekilde.Nefesini uzerimde hissediyordum.Yavasca dudaklarini yakinlastirip dudaklarima degdirip hemen geri cekti buyumus gozlerle ona baktim "Noldu ufaklik tahrik mi oldun "diye sordu alayci bir ses tonuyla.Hönk ney ufaklik mi tahrik olmak mi ahahagh guldurdun bak beni ( offf tamam belki birazcik ) "bu ne demek oluyor simdi ?"Diye sordum saskinca. "o tokattan sonra kucuk bir intikam "deyip cikti evden.oha oha oha amaci ne bu cocugun ya.Yalniz abi cocuk cok guzel kokuyor ya.Offff das das.Elimden gelse ceyizime saklarim.Bi dl bi dk kendine gel Göki o senin bundan sonra ancak dusmanin olabilir diyerek o dusunceleri uzaklastirdim beynimden.Odama gecip dolaptan uyurken giydigim sort ve askii badiyi yatagin uzerine koyup dus aldim.Ohhh en azindan pirelerimden kurtuldum diye espiri yapip kendi espirime guldum .Biraz fazla ironikti sanki.Neyse benim cok uykum geldi.En iyisi uyumak.Hem yarin okul var .O gas yiginiyla ayni okul offf allahim sabir sabir...