part 1: អំណាច

6.5K 139 1
                                    

       ស្គាល់ពាក្យថាអំណាច ចនស្ទីនខាសៀទេ?? អំណាចដែរមនុស្សក្នុងសង្គមងងឹតចង់បាន ម៉ាហ្វៀ ក្រុមអ្នកលេង កាប់ចាក់ដណ្តើមគ្នាមិនថាត្រូវស្លាប់ឬរស់ អាត្មានិយមប៉ុណ្ណាក៏ត្រូវធ្វើ ក៏ព្រោះចង់ឡើងគ្រងនូវអំណាចចនស្ទីនខាសៀនេះ!! ដែរគួរអោយស្តាយរបស់មានម្ចាស់ក៏នៅតែមានម្ចាស់ ម្ចាស់ដែរមានសមត្ថភាពប្រកួតប្រជែងយកសមត្ថភាពអាចការពារនូវផ្លាកព្រលឹងដែរជាតំណាងនៃអំណាចភាគខាងត្បូង!! រយះពេល១០ឆ្នាំមកនេះមានតែ ជុកគុក ចនស្ទីនខាសៀដែរអាចដណ្តើមនូវផ្លាកព្រលឹងដែរតំណាងអោយមេអំណាចដែរអាចគ្រប់គ្រងលើពួកសង្គមងងឹទាំងអស់នៃភាកខាងត្បូងនៃប្រទេសកូរ៉េ គេស្ទើតែបាត់បងជីវិតទម្រាំតែអាចដណ្តើមផ្លាកព្រលឹងនេះបាន មិនមេនងាយស្រួលដូចគិតកាប់ ចាក់ បាញ់ គំនិត ការឈ្លៀសវៃ រហ័ស អ្វីដែរពួកសង្គមងងឹងត្រូវការគឺ ជុងគុកចនស្ទីនខាសៀមានទាំងអស់ ផ្លាកព្រលឹងត្រូវឆ្លាក់ឈ្មោះត្រូលចនស្ទីនខាសៀដែរក្រកាសអោយដឹងថាមានតែ ជុកគុកចនស្ទីនខាសៀបុណ្ណោះដែរអាចអោយពួកមាហ្វៀទាំងឡាយខ្លាចរអា នឹងអោនក្បាលគោរពបាន!!!!!

         «  លោកម្ចាស់ មេកានៅកាសុីណូអេហ្វារ៉ាបានខលមកប្រាប់ថាមានពួកជំនួយបរទេសមកអុកឡុកសុំជួបផ្ទាល់ជាមួយលោកម្ចាស់ទាន!! » អារូ៉កា ជំនិតផ្ទាល់ខ្លួនជុងគុកបានជម្រាបដំណឹងប្រាប់ម្ចាស់របស់ខ្លួនព្រោះរាល់ដងមានត្រឹមតែឈ្មួញតូចតាចចង់សាកសម្ថភាពជាមួយម្ចាស់អំណាចភាគខាងត្បូងតែបានត្រឹមតែជួបស្នាដៃ អារ៉ូកាជំនិតគេបុណ្ណោះ តែលើកនេះពួកបរទេសគេមិនអាចចាត់ការខ្លួនអែងបានទេបើគេចាត់ការមានតែសម្លាប់មួយមុខ វាអាចនឹងល្មើសផ្លូវច្បាប់បើសម្លាប់ជនបរទេសនោះគេមិនចេះចរចារដូចលោកម្ចាស់របស់គេដែរប្រើធម័ត្រជាក់នោះទេ!!
 
         « គ្មានអ្វីក្រៅពីរឿងដីនៅដេហ្គូនោះទេ ឯងក៏ដឹងអារ៉ូក»
កំលោះ35ឆ្នាំដែរគេស្គាលថាជាម្ចាស់អំណាចនៃភាគខាងត្បូងអសរយះពេល១០ឆ្នាំក៏បន្លឺសំឡេងយ៉ាងមានអំណាចព្រមជាមួយក្រសែភ្នែកដ៏ត្រជាក់របស់ដែរធ្វើអោយអារ៉ូកាអត់ញញើតមិនបាន ធម្មតាគេនិយាយមួយថ្ងៃមិនលើកពី១០ម៉ាត់ទេជាមួយកូនចៅក្រៅពីរឿងការងារគេអាចនឹងនិយាយច្រើនជាងនេះ។

អំណាចស្នេហ៍ ❗🔥(ចប់)Where stories live. Discover now