Başlangıç tarihi: 09.10.2021
Bitiş tarihi: 18.12.2021
Ülke: Japonya
Aoki yanındaki sıra arkadaşı Hashimoto-san dan hoşlanıyor. Bir gün sınav olacaklarında Aoki silgisini getirmeyi unutur. Yakın arkadaşı Akkun dan ister. Ama Akkun kendisinde bir tane olduğunu ona vermeyeceğini söyler.
Hashimoto-san kendisinde iki tane olduğu için birisini Aoki'ye verir. Aoki silgiyi alır. Ne de olsa Hashimoto-san'dan hoşlanıyor. Ve çok mutlu oluyor.
Silginin içini dışını kurcalıyor. Ve iç kısmında bir şey yazdığını görüyor. (Silginin üstünde kağıt kaplama gibi şeyler olur ya ondan) İçini açıyor ve içinde ''İda'' yazdığını görüyor.
İda onun ön sırasında oturan çocuk. Daha önce çok konuşmamışlar ve bu yüzden arkadaş değiller.
İda sınav kağıdını arkaya verirken Aoki'nin elinde olan silgiyi görüyor. Kendi adını da. Başta anlamıyor ama sonra Aoki'nin ondan hoşlandığını düşünüyor.
Aoki de Hashimoto-san'ın adını vermek istemediği için silginin kendisinin olduğunu ve kendisi yazdığını söylüyor.
Aoki ile İda arasında bir ilişki başlıyor.
Kendi yorumum:
Aoki ile İda arasındaki ilişki güzel başlayıp ortalarda biraz garipleşip sonlara doğru güzel olup yine saçmalıyor. Aoki aşkı için her şeyi yapan birisi. Biraz salak ama şirin. İda ise baya sessiz ve çalışkan birisi.
Ama bazen işler öyle bir hal alıyor ki İda sanki mağarada yaşıyormuş gibi aşkı bile bilmiyor. Diyorsun ki yuh artık. Oraları çok sinir bozucu. Son bölümlerde illaki dramaya bağlayacaklar. İnsan gibi dursalar olmuyor.
İzlemenizi tavsiye eder miyim? Bilmiyorum ama bir çok kişi çok beğenmiş. Bazıları son bölümün gereksiz drama olduğunu söylemiş. Bence izleyin.
Ayrıca güncel izleyenler bilir. Her yerde İda ile Aoki'nin gerçek hayatta nasıl tanıştıkları nasıl dizi çektikleri falan vardı. Önceki yıllar rastgele soru-cevap videosunda İda Aoki'yi güzel bulduğu 3 erkek arasına koymuştu.
AOKİ
İDA
HASHİMOTO
AKKUN
DİZİYE PUANIM:7/10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL DİZİ ÖNERİLERİ 2
RandomTayland, Tayvan, Güney Kore, Japonya BL dizilerini öneriyorum. Kimlerin oynadığını, konusunu, benim kaç verdiğimi ve kişilerin fotoğraflarını görebilirsiniz. 1. KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ONA DA BAKABİLİRSİNİZ.