NOT ME

330 17 13
                                    

İzlediğim en dolu bl dizisiydi. Her yönüyle mühteşem olan bu diziyi biraz düzgün anlatmak istiyorum.

Black ile White ikiz kardeşler. Bu ikisinin arasında özel bir bağ var. Birisinin canı yandığında aynı şekilde ötekisininde canı acıyor. Buna ikiz telepatisi gibi bir şey diyebiliriz.

İkizlerden birisi küçükken boğulduğunda anne ve babası ayrılıyor. White babasıyla başka bir şehirde yaşamaya başlıyor. Black ise annesiyle taylanddaki hayatına devam ediyor.

Yıllar sonra bu ikisi hiç görüşmüyorken  White Black'in komalık olduğunu öğreniyor. Black'in en yakın arkadaşı aynı zamanda White'ı da bilen kişi Todd haber veriyor.

White bu olay sonrası kardeşini korumak isteyip Black'in yerine geçer. Zaten aşırı benzedikleri için sadece onun gibi giyinmek ve onun dövmesini yaptırmak kalıyor.

Çeteye ilk gireceği sırada Todd çeteyi biraz tanıdığı için White'a yardımcı olur.

Ben de biraz çeteyi anlatayım. 

Black: White'ın ikizi çeteyi kuran kişi. Amacı Tayland hükümetinde bir şeyleri değiştirmek. Bunun için yasa dışı şeylere başvuruyor.   

White: Black'in ikizi. Black komaya girince çeteye Black'in yerine giriyor. Yurt dışında okuyordu. Taylanda geldi. 

Sean: Black ile birlikte çeteyi kuran çeteki kişi. Black ile sürekli kavga ediyor. Kendi içinde yaşayan biri. 

Yok: Çetede bulunan diğer kişi. Black ile sürekli kavga eder. Onun dışında herkesle geçinir. Güzel sanatlar öğrencisidir. 

Gram: Çetedeki öteki kişi. Gruba neden girdiğini hatırlamıyorum. Black ile iyi anlaşıyor. Ve siyaset öğrencisi. 

Gumpa: Çetenin kaldığı garaj gibi yerin sahibi. Herkesi yetiştiren kişi o. Diğerlerinden yaşça büyük olduğunda çetedeki herkesle anlaşıyor.

White Todd'un yardımıyla kardeşinin çetedeki konumunu ve bazı şeyleri öğreniyor. Babasıyla tartışınca garaja gidiyor. Ve Sean ile birlikte yaşamaya başlıyor. Bununla birlikte kardeşinin yürüdüğü yollardan geçmek zorunda kalıyor ve yasa dışı işlere o da bulaşıyor. 

Hem kardeşini bu hale getiren kişiyi hem de ülke yönetimini nasıl değiştireceğini düşünürken her şey oluyor.

Kendi yorumum: 

Ben normalde dram dizilerini hiç sevmem. Bayar beni. Bu dizi tam olarak dram değil. Ama dramı da çok güzel yansıtmışlar. Bunun  için öncelikle mükemmel yönetmenimize teşekkür etmek istiyorum. Bu dizi için çok emek harcamış ve gerçekten hak ettiği değeri de görüyor.

Eşcinsel evliliğin yasal olmadığı bir ülkede, hala bu evliliği yasaya koyalım mı diye düşünürken sürekli erteleyen bir ülkede dizi çekiyorlar ve dizide evliliğin yasal olması gerektiğine özel bir bölüm bile var. 

Ki zaten o bölümden sonra dizi bazı ülkelerde yasaklandı. Bazı haksız yere hapse giren şarkıcıların şarkıları kullanıldı diye de dizi bir çok eleştiri aldı. 

Dizinin en sevdiğim yanı bütün oyuncuların gerçekten kelimenin tam anlamıyla karakterini taşımasıydı. Herkes o kadar iyi oyunculuk yapıyordu ki kötü olan karaktere bile bazı yönlerde hak veriyordunuz. İyi olan karakterin bazı davranışlarını eleştiriyordunuz. Yani hiç kimse dört dörtlük değil. 

Kadın karakterleri anlatmadım. Çünkü dizide yerleri olsa bile kişilikleri çok ön planda değildi. Cidden bir dizide kadınlar hakkında bu kadar mı güzel şeyler olur. Tayland gibi bir ülkede özellikle. Bütün kadın karakterlerin sırtı erkeklere değmiyor ve kendi ayakları üzerinde duruyorlar. Hepsi kendi hayat yönüyle ilerliyor. Müthiş bir şey ya 

BL DİZİ ÖNERİLERİ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin