Eveeet. Bu diziyi gömeceğim. Aynı zamanda övdüğüm küçük kısımları da olacak ama gömeceğim yani.
Biz bu dizinin yayınlanacağını duyduğumuzda yönetmen bize dizinin the shipper gibi olmayacağını beden değiştirmede değişilen bedenlerin uzun süre o bendende kalmayıp eski bedenlerine geri döneceğini söyledi.
O zaman ben niye gömüyorum. Konusuna geçersek iyi anlayacaksınız.
Konusu
Oyuncuları Earth ile Mix. İkisini de aşırı severim. Öyle böyle değil.
Ama bu dizi ikisi için değildi. Oyunculukları yine çok güzeldi. İkisi de kendi karakterlerini çok iyi oynamışlar. Ama karakterler kötü işte.
Earth Korn karakterini, Mix de Win karakterini oynuyor. Win ile Korn çocukluk arkadaşı. Bir gün Win'in babası ölüyo. Ve miras paylaşımı yapıyorlar.
Her neyse miras da Korn da pay alabilecek. Win buna baya deliriyo. Ama nasıl deliriyo. Eşyalarını balkondan atıyo çocuğu herkese rezil ediyo. Korn da napsın garibim bişey demiyo.
Sonra bu kaza geçiriyo. Kız kardeşi Lin ile bedenleri yer değiştiyo. Sonra bu Win Lin'in bedeninden uyanınca baş rahip yanına geliyo. Ve diyo ki kutsal su toplıcaksın. Tamam. Ama bunu da Korn ile yapacak.
Onu da yapıyo. Ama tamam da siz niye taa 8. Bölümün sonunda bedenleri yer değiştirirsiniz ki. Ay bi sinirim bozuldu.
Kendi yorumum
Win in annesi aşırı aptal bi kadın. Bir de ben muhafazakar eski kafalı kadınım falan diyo.
O beni ayrı delirtti. Earth Mix bu diziye gerçekten olmamış. Benim için çok hayal kırıklığıydı. İzlerken aşırı sıkıldım. Ve beni çok üzüyodu ama bu dram olarak değil yıpratma olarak.
Şu an hala 10 bölüm izledim diye üzülüyorum. Ama final bölümü. Ya aşırı güzeldi. Nasıl diğer bölümleri bok gibi yapıp finali düzeltebilirsiniz ki.
Oyuncu fotoğrafları eklemek istiyorum ama ne diziden sahne şeklinde ne de özel oyuncu çekimi şeklinde bulabildim. İzleyen de yok zaten.
Dizide doktoru ve Win in kız kardeşi Lin'i aşırı sevdim. Lin çok tatlı bir karakterdi ama onu da bizim Türkler gibi yetiştirmişler. Kız dediğin oturaklı olur ev işi yapar annesine yardım eder falan.
Earth Mix
(Atots çekimlerinden foto koymam biraz üzdü)
Puanım: 6/10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL DİZİ ÖNERİLERİ 2
DiversosTayland, Tayvan, Güney Kore, Japonya BL dizilerini öneriyorum. Kimlerin oynadığını, konusunu, benim kaç verdiğimi ve kişilerin fotoğraflarını görebilirsiniz. 1. KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ONA DA BAKABİLİRSİNİZ.