Başlangıç:16.02.2022
Bitiş: 10.03.2022
Ülke: Güney Kore
Uzun bir aradan sonra Kore Bl dizisiyle karşınızdayım. Dizi aynı isimli webtoondan çevrilme. Okuyanlar genellikle beğenmiş. Ama ben okumadığım için bir şey söyleyemeyeceğim.
Chu sang woo üniversitede proje için bir ekipte yer almış birisi. Onunla birlikte 3 kişi daha bu projede çalışıyor. Ama hepsi bir işinin olduğunu söyleyerek projenin yapımına yardım etmiyor.
Chu sang woo da projeyi teslim ettikten sonra bütün yapımların kendisine ait olduğunu söyleyerek diğerlerinin bu dersten kalmasını sağlar.
Jang Jae Young ise bu projeye yardım etmemiş olan son sınıf öğrencisidir. Ama Sang woo yüzünden dersten kalınca mezun olamaz. Bunun üzerine Jae Young, Sang woo'ya eziyet etmeye karar verir.
Sang woo'nun kişiliği düz, otoriter, duygularını arka plana atıp sadece mantığıyla çalışan birisi. Kendisini bir bilgisayar olarak görüyor da diyebiliriz.
Jae young ise son sınıf tasarım yapan bir öğrenci. Genellikle çizim yapar. Başarılı ve Sang Woo'nun aksine duygularıyla yaşayan coşkulu bir kişiliği var.
Sang Woo üniversitede oyun yapımı için bir tasarımcı ararken Jae young ile karşılaşır. Jae young'un otlakçı 3 diye kaydettiği sunbaesi olduğunu öğrenince ondan en kısa sürede kurtulmak için her şeyi yapar. Jae young ise kendisini mezuna bırakan bu çocuğun peşini hiç bırakmaz.
KENDİ YORUMUM:
Dizi zaten kısa. Koreliler neden böyle yapıyor bilmiyorum. Uzun olmasını gerçekten çok isterdim. Dizideki bütün karakterlere bayıldım. Özellikle kadın karakterlere. Konusu güzeldi bence. Karakterler tam yerine oturmuş.
Ayrıca homofobik korenin en çok izlenen dizisi olması hakkında da baya konuşabilirim. Dizi hak ettiği değeri baya aldı. İzleyin derim.
Cho Sang Woo
Jang Jae Young
Diziye puanım: 10/10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL DİZİ ÖNERİLERİ 2
RandomTayland, Tayvan, Güney Kore, Japonya BL dizilerini öneriyorum. Kimlerin oynadığını, konusunu, benim kaç verdiğimi ve kişilerin fotoğraflarını görebilirsiniz. 1. KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ONA DA BAKABİLİRSİNİZ.