Başlangıç: 28 ocak 2022
Bitiş: 1 nisan 2022
Ülke: Tayland
Güncel olarak izleyip sonunu aşırı sevdiğim bir dizi daha. Konuya hemen geçiş yapalım.
Theo Fransada babaannesiyle yaşamış bir çocuk. Bir gün Fransadan ayrılıp Taylanda geri dönüyor. Orada çocukluk arkadaşı Akk ile tanışıyor. Ama tanışmaları çok hoş başlamıyor tabi.
Her neyse Akk ile Theo çok kısa sürede yakın arkadaş oluyor. Bunlar üniversiteyi aynı üniversitede okuyacağı için Akk Theoyla birlikte okula gidiyor.
İlk gittikleri gün Theo sakin bir okul hayatı yaşamak istese de pek öyle olmuyor. Theo nun babası okulda önemli birisi. Ve okuldaki görevliler falan bu çocuğa yardım ettikleri için biraz da kıyak geçtikleri için Theo bu durumdan rahatsız oluyor.
Theo okulda yeni öğrencilerle tanışıyor ama bir çoğu Thoeya babası yüzünden yaklaşıyor. Theo bir gün yine Akk ile birlikte okulda. Ama Akk ın dersi olduğu için Theo kütüphanede bekliyor. Ve kitaba can sıkıntısıyla bir şeyler yazıyor.
Akk bu durumu öğrenip Theo ya kızıyor ve birisi öğrenmeden çabucak bu işi halledelim diyor. Ama Theo'nun yazdığı yere bakınca birisi Theo'ya cevap vermiş bile. Ve alt kısımda da Enchante yaıyor.
Neyse bir gün bunlar Encahnte'yi bulmak için okula broşür asıyorlar. Daha doğrusu Akk asıyor. Theo bunu istemiyor. Ve Enchante yi kendisi aramak istiyor. Ama Akk ile Tkeo kavga ederken Akk bütün kağıtları okulun üst katından düşürüyor.
Bunlar yine kütüphanedeyken 4 tane adam kendisinin enchante olduğunu söylüyor. Peki ya hangisi encahnte.
Kendi yorumum:
Bu diziyi izlerken önce şunu söylemeliyim. Gerçekten güzel dizi ama başrollerin boyları. Ya ilk defa bi bl dizisinde iki tane uzun boylu başrol görüyorum. Genelde ilişkide baskın olan gibi aptal aptal kavramlara sokmaya çalışırlar ama burda öyle değil.
Enchante olayının çok uzatıldığını söyleyen olmuş. Bence yerli yerindeydi. Biz son bölümlerde öğreniyoruz kim olduğunu ama tadındaydı yani. Erken öğrenmemiz saçma olurdu çünkü Theo zaten asıl enchanteyi araştırırken diğerlerinin neden ona yalan söylediğini de araştırıyordu.
Ve abi o final neydi öyle ya. Tam üff klişe bitmesin nolur dedikten sonra gelen o mühteşem ötesi sahne. Ağlamak istiyorum.
Theo
Akk
Canım çiftim benim yaa
Diziye puanım:9/10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL DİZİ ÖNERİLERİ 2
RandomTayland, Tayvan, Güney Kore, Japonya BL dizilerini öneriyorum. Kimlerin oynadığını, konusunu, benim kaç verdiğimi ve kişilerin fotoğraflarını görebilirsiniz. 1. KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ONA DA BAKABİLİRSİNİZ.