Biz liseyi aynı sınıfta okuyan 6 yakın arkadaş. Hayallerimizin kocaman olduğu o dönemlerde,yine kocaman bir hayalimiz vardı.
*********
#ŞİLEDETATİL
Hande:
Zeynep ve Defne birbirlerine çok yakın yerlerde oturuyorlardı.Üniversite çıkışı hepimiz yaz için buluştuk.Karar vermemiz gerekiyordu.Zeynep "Hande hatırlıyor musun?, '13 yazını birlikte geçirmiştik.Yine öyle bir şey yapalım ama bu sefer kendimize ev tutalım Defneyle,Nurla,Selinle,Cerenle" dedi.Uzun süre bakışıp karar verdik. "eveet ! bizcede "...
Zeynep liseden beri sadece birisine odaklanmış bir kız,Defne erkeklerden nefret eden,çıkma tekliflerine dayanamayan ama en sonunda okulun en yakışıklısına,korelisine benzeyen çocuğa aşık olup,gözü hiçbir şey görmeyen tatlı kız. Selin ilk başlarda başkasından hoşlanan sonra lise bitinceye kadar birisine aşık olan ve lise 2 de okuldan giden çocuğa hala aşık olan biri. Nur ise ,bir çocuk yüzünden okuldan gitmeye kalkışıp daha sonra çocuktan nefret edip,ne kadar şıpsevdi olsada kalbini herkese kapamıştı.Günlük aşklar yaşasada en fazla 3 gün sürerdi. Ceren,8.sınıftan beri birisine aşık olan tek kızdı aramızda.Peki ya ben ? benim hiç sevgilim olmadı. sadece 5. sınıfta bir hoşlantı. Ondan sonra hiç kimseden hoşlanmayan bir kızım.Taa ki bu yaza kadar..