Karlův pohled:
Ráno jsem se probudil o chvíli dříve než Sapnap. Spalo se mi dobře, protože... no.... Sapnap. V jeho objetí se nádherně spí.
Po asi třech minutách se probudil i Sapnap. "Dobré ráno, Karle" řekl Sapnap a promnul si oči jednou rukou. "Ahoj".
Po chvíli povídání jsme šli oba udělat snídani. Jelikož jsme oba dementi co neumí vařit, tak jsme udělali palačinky, který jsme samozřejmě podělali, ale byla sranda.
Po tom, co jsme se najedli, šli jsme se převlíct a jen tak jsme si chvíli povídali. "Jak se má Dream?" Zeptal jsem se Sapnapa a oblékl si svetr. "Asi v pohodě. Hlavně poslední dobou dost natáčí, protože chce mít spoustu předtočených videí předem, aby je potom jen sestříhal a vydal. Prý má plány s Georgem. Kdo ví jaký"
Dost jsme se zakecali a povídali si asi hodinu, protože včera nebylo moc času.
Rozhodli jsme se, že si uděláme výlet, ale ne normální. Jelikož už byla zima a byl sníh, vzali jsme si boby a jeli pár minut autem k nejbližšímu kopci.
Byla to fakt sranda. Připadali jsme si jakoby nám bylo tak šest. Já jsem spadl do křoví, opakovaně a protoże se mi Sapnap smál, tak jsem ho tam shodil taky a byli jsme tam oba dva.
Přijeli jsme domů celkem unavení. Udělali jsme něco rychlýho na oběd a šli si lehnout.
Úplně vyčerpání jsme usnuli asi na dvě hodiny. Jak jsme se probudili, jeli jsme do obchodu.
V obchodě jsme nakupovali hlavně blbosti. Nějaký divný sluneční brýle, paruky a spoustu dalšího. Byli jsme v obchodě celkem dlouho a jelikož bylo poblíž KFC, tak proč toho nevyužít.
Po nákupu, úplně přejedlí jsme přijeli domů a šli rovnou do sprchy. A nebyli by jsme to my kdyby jsme neměli další debilní nápad.
Začali jsme streamovat a využili jsme všech blbostí, co jsme nakoupili. Nafotil jsme taky spoustu fotek a dali je na instagram a Twitter. Chat se mohl posrat smíchy. Vypadali jsme fakt jak dementi. Naštvali jsme tím i Dreama, protože si toho všiml.
Streamovali jsme dlouho do nocia potom šli jen tak chillovat. Lehli jsme si do postele a pomalu usínali. Budili jsme se ale na vzajem, aby jsme si mohli povídat o všech zážitcích z toho dne. Nasmali jsme se dost.
Převlékli jsme se a šli jsme spát.
V noci jsem nemohl spát a omylem jsem probudil i Sapnapa, ale nevadilo mu to, normálně bych řekl že mu to vadit bude. Potom jsme si ještě chvíli povídali ale jinak jsme usnuli.
Oki takže taková nudná a kratší kapitola, ale snad to nevadí. Příště to bude lepší, doufám. Nic jsem unavená takže jdu spát. Mějte se!
ČTEŠ
Friends, maybe something more ♡ (cz)
FanfictionKarl a Sapnap se vidí po dlouhé době a úžijí si spoustu srandy, nejenom srandy. Někdo se k nim ale přidá a už to nebude ono. Co se stane?