4. kapitola

228 17 5
                                    

Pohled Karla:

Vstali jsme celkem rozumně. Dali jsme si snídani a šli se projít. Šli jsme parkem, kde jsme se zastavili a dělali blbosti nebo si povídali. Hlavně jsme se koulovali a byli jsme celí od sněhu.

Zároveň jsme se stavili v obchodě aby jsme nakoupili nějaké jídlo, again.
Přemýšleli jsme co budeme dělat a napadlo nás, że večer půjdem do kina.
Dávali nějaký film, který mi nic neříkal, ale Sapnap ho znal, tak aspoň někdo.

Celý den jsme se jen tak povalovali a pouštěli si nějaké filmy.

Jako dementi jsme se pokusili uvařit něco z těch věcí co jsme nakoupili, ale jak už jsem zmínil, jako dementi jsme to celý posrali a vyhodili hrnec, pánev, dvě vidličky, lžíci a obracečku:)
No jo jsme dementi.

Chvíli jsme volali s Dreamem aby jsme zjistili jak se má. Potom jsme s ním hráli i Minecraft, ale potom už musel jít.

My jsme dělali blbosti, jako až takový, že jsme vyplavili koupelnu:>
Jsme borci.

Potom jsme se šli už chystat na to kino. Já jsem si vzal tmavé džíny, bílou košili, na to hnědý svetr a kabát. Sapnap si vzal černé džíny, černou mikinu a bundu. Vzali jsme si nějaké peníze, sedli do auta a jeli do kina.

Vystoupili jsme před kinem a šli dovnitř. Koupili jsme si lístky, popcorn a nějaké pití.

Šli jsme do sálu (je to sál? Idk) a skoro nikdo tam nebyl. Sedli jsme si na naše místa a film zrovna začal.

Nevěděl jsem že jdeme ne horor, ale bylo to tak. Překvapivě jsem se moc nebál, narozdíl od Sapnapa. Přitulil se ke mě a já se usmál. Nějak to přežít až do konce a my vyrazili domů.

Po cestě domů jsme si o tom filmu povídali. Byla to sranda.

Přijeli jsme domů, šli do sprchy, převlékli se a šli si lehnout...ale ne spát.

(Ok tak se připravte no:))

Přišel jsem do pokoje a hned po mě šel Sapnap. "Karle?" "Ano?" "Chceš si hrát?" "Jak to myslíš Sap-" nestihl jsem to doříct a začal mě líbat. Líbilo se mi to. Spadli jsme na postel. Potom se odtahnul aby se nadechnul a přesunul se na můj krk. Já mu jen vzdychal do ucha.

Začal mi pomalu sahat pod tričko. "Ty posiluješ?" Zeptal se mě Sapnap. "A-ani ne" odpověděl jsem mu a začal jsem se červenat. "Takže, ano?" "J-jo ale j-jen t-trochu" řekl jsem mezitím co mi rukou jezdil po břiše. "Jde to poznat..." Řekl a pokračoval v líbání mého krku.

Potom mi tričko úplně sundal a zahodil ho. Ja mu ho mezitím začal taky sundávat. On už šel ale na kalhoty. Sundal mi pásek a mezitím se svými rty přesunul z krku na mé rty.

Potom co mi sundal pásek mi sundal i kalhoty. Potom i spodní prádlo a přesunul se ze rtů na břicho. Já mu taky sundal kalhoty mezitím co on mi rukou jezdil po bocích (?).

Odtáhl se, projel mě pohledem a řekl: " Nějak se moc červenáš ne?" "J-já n-n-nevím" zakoktal jsem a představoval jsem si jak musím vypadat.

A už šel na to. Začal mi kouřit. (Do píce lidi tenhle příběh čte i moje bffka a nwm jestli mě nezabije((ahoj Mei again)) Já si to užíval. Až jsem se mu udělal do pusy. On polkl a z překvapením neběžel hned zvracet. Podíval se mi do očí a řekl:" Víš ty co, zbytek si necháme na příště" a začal se oblíkat. Já udělal takový neutrál obličej ale jinak jsem se taky oblékl.

Potom už jsme si normálně lehli a pomalu usínali. Sapnap se mě ale ještě zeptal:"líbilo se ti to?" Já mu hned odpověděl "jo, jo jo". Začal jsem se červenat a převrátil se na druhý bok abych neviděl Sapnapovi do obličeje.
"Tak jo, někdy si to zopakujeme" řekl, objal mě, já ho a v objetí jsme i usnuli.

Uaahh oke tak kapitola je protože jsme se vrátili dříve. Spicy části označovat asi nebudu, pardon. Mějte se, dobrou noc a zítra se budu snažit aby kapitolka vyšla. Baj baj!!

Friends, maybe something more ♡ (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat