6.kapitola

186 16 0
                                    

Karlův pohled:

  Ráno jsme se probudili celkem v pohohodě čas. Dali jsme si snídani, kterou jsme tentokrát nepokazili. Taky, co chcete zkazit na cereáliích s mlékem. Sapnap si taky konečně postavil svůj PC setup, takže už jsme spolu mohli hrát. Nejprve jsme šli ale ven.

  Šli jsme na fotbalové hřiště a kopali si tam. Jop, v tom sněhu jsme si tam kopali. Já vím blázni co. Kopali jsme si celkem dlouho a pak jsme ještě chvíli chodili po městě.

  Nechtělo se nám vařit, tak jsme šli do restaurace.

  Sedli jsme si v restauraci a hned si objednali. Na jídlo jsme nemuseli dlouho čekat. Já měl špagety a Sapnap měl hamburger. No vlastně jsme měli oboje, já si dal půlku hamburgeru i špaget, to samý Sapnap.

  Přišli jsme domů přecpaní, tak jsme si na chvíli lehli a usnuli jsme.

  Potom co jsme se probudili, šli jsme si zahrát na Minecraft.

  Hráli jsme s dost lidma, jako třeba Dreamem nebo Georgem, Wilburem, Ranbooem a s dalšími.

  Potom se do hry připojil i Quackity.
"Čau kluci" řekl Quackity. "Cc" řekl Sapnap a vysmrkal se, protože venku trochu nachladnul. "Vy jste někde spolu?" "Jop jsme u mě" řekl jsem. "Aha ok".

  Chvíli jsme hráli a pak se mě Sapnap zeptal:" Karle?" "No?" "Vím, je to tvůj dům, ale nemohl by Quackity taky přiletět?" Chvíli jsem se rozmýšlel ale pak jsem si řekl, proč ne? Kývl jsem a řekl:"Quackity? Máš teďkom někdy čas?" "Asi jo proč?" "Nechtěl by jsi přiletět za námi?" Quackity ani chvilku nepřemýšlel a zakřičel: "JÁ ČEKAL AŽ SE NA ZO ZEPTATE!! VÁŽNĚ MŮŽU?" "Jasný" řekl Sapnap s úsměvem.

  Chvíli bylo ticho a Quackity potom řekl: "letadlo mi letí zítra v deset večer. Pozítří bych měl být u vás, tak ve tři ráno. Mám si tu letenku koupit?" "Jasný" odpověděl jsem zároveň se Sapnapem."Ok" řekl Quackity a koupil letenku.

  Skončili jsme hovor s Quackitym a šli jsme se dívat na YouTube. Po asi třech hodinách jsme šli udělat takový pozdní stream.

  Streamovali jsme asi do dvou do rána. Potom jsme šli jenom do sprchy a spát.

  Ok takže tuhle kapitolu vydávám podruhý protože jsem prostě debil a smazala jsem tu původní. Tahle je trochu upravená ale ta hlavní myšlenka je stejná. Dneska možná vyjde ještě jeden příběh. Zatím se mějte!

Friends, maybe something more ♡ (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat