Jestem Ludmiła. Za pewne mnie znacie. Piękna blondynka o niebiańskim głosie. Kojarzycie ? To świetnie.
Uczę się w Studio On beat od 2 lat. Moją najlepszą przyjaciółką jest Naty. Jest jedyną osobą, którą lubię i której ufam. Tak naprawdę to osoba dla której jestem najmilsza. Niestety koleguje się z innymi z grupy. Grupa składa się z Violetty, Leona, Fran, Diego, Cami, Maxiego i Federico. Mogę wspomnieć, że moja przyjaciółka ma chłopaka, to Maxi. Chociaż uważam, że to nie chłopak dla niej to akceptuje jej wybór. Są razem od tygodnia. Muszę pogodzić się z tym, że coraz mniej czasu spędza ze mną. Trochę ją rozumiem. Co myślę o reszcie ? Violetta i Leona to szkolna para. Fran i Diego też są razem. Diego był moim przyjacielem. Był. Niestety kolegując się z nimi zapomniał o mnie. Zaczęliśmy rzadziej się spotykać i wyszło na to, że się do siebie nie odzywamy. Cami to przyjaciółka Violetty i Fran. Szalona hippiska- tak można ją w skrócie opisać. Jeśli chodzi o Federico to... tutaj mogę się dłużej wypowiedzieć. Nie wiem czemu, ale od samego początku nie przepadaliśmy za sobą za bardzo. Federico nigdy ze mną nie rozmawiał, nie chciał. Czasem dogryzał mi, gdy wyrażałam własne zdanie. Tak narodziła się wzajemna "nienawiść".
Mieszkam w dużym domu. Pochodzę z bogatej rodziny. Wie o tym tylko Natalia. Po co mam się przechwalać i mówić o tym wszystkim ? Uwielbiam grać na gitarze. Mam własną- czarną. Skomponowałam już kilka piosenek. Jeśli ktokolwiek się domyślił, chcę zostać piosenkarką. Chcę tworzyć świetną muzykę, pisać teksty, komponować, dzielić się tym z innymi. Czy mam chłopaka ? Niestety nie. Chłopcy nie ustawiają się do mnie w kolejce. Nie mam przyjaciela, kolegę. I oto w skrócie moje życie.No i napisałam prolog ^-^
Zobaczymy co wyjdzie z tej historii. Jak Wam się podoba ?
Ciekawi co się będzie dziać ? :)