𝐑𝐈𝐍𝐆𝐊𝐀𝐒𝐀𝐍

4.8K 134 3
                                    

Untuk Makluman, The Destiny Love ini merupakan kesinambungan dari karya Alvero Dario : Hottest Boys apabila mereka dewasa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Untuk Makluman, The Destiny Love ini merupakan kesinambungan dari karya Alvero Dario : Hottest Boys apabila mereka dewasa. Dahulu kisah hanya fokus tentang 4 jejaka bersahabat baik diselangi sedikit kisah cinta. Kini lebih fokus kepada kisah rumahtangga mereka bersama pasangan masing-masing.

Untuk makluman juga, saya dah unpublish Alvero Dario : Hottest Boys. Dan tidak tahu bila lagi akan republished. Tetapi jangan risau sekiranya anda tidak membaca karya tersebut. Anda masih boleh memahami kisah mereka. Lagipun saya akan ringkaskan kisah mereka dalam karya Alvero Dario : Hottest Boys di sini.

SINOPSIS :

Alvero : For everyone. Ruler. Hero. King
Dario : Golden personality. Attractive. Bad boy. Charming. Elegant. Famous. Glory. Lavish. Nobleman. Vain.

Alvero Dario. Merupakan gelaran yang diwujudkan sejak turun-temurun dalam sekolah Acrasia High School bagi geng senior yang menjadi pengaruh.

Zaffriel Aireeq.
Rayyan Demireez.
Asyraff Irham.
Harraz Naufal.

Hero among heroes. Mendukung carta pertama dalam hati setiap perjaka. Ketampanan. Kekayaan. Kesempurnaan. Itulah empat jejaka yang bersahabat baik. Saling berkongsi. Saling melengkapi. Saling menjalani. Saling melayari suka duka bersama.

👑

Tengku Zaffriel Aireeq :
Mempunyai darah diraja yang mengalir di tubuhnya iaitu kerabat diraja Negeri Alastair. Dia merupakan Duke of Alastair. Kekayaan keluarganya yang paling melimpah ruah di antara mereka. Sebut sahaja aset atau harta yang melambangkan kemegahan, semuanya berada di Istana Alastair. Ninda dan nendanya merupakan King of Alastair dan Queen of Alastair. Sementara itu, ayahanda dan bondanya ialah Prince of Alastair dan Princess of Alastair.

Keluarga mereka menjalankan pelbagai bisnes dalam industri yang berbeza cabangnya. Empat bisnes itu telah memasuki empayarnya di skala global. Manakala empat bisnes lain di skala kebangsaan sahaja. Perniagaan di skala global, Anterica Company of Transportation yang mempunyai anak syarikat di bawahnya seperti syarikat penerbangan, syarikal pelabuhan, syarikat monorel dan syarikat e-hailing diuruskan oleh ayahandanya, Tengku Ariffin Shah dan bakal diwarisinya sebaik saja dia menamatkan pembelajaran diploma dan kursus keusahawanan kelak. Tiga perniagaan di skala global yang lain diuruskan oleh adinda-adinda Tengku Ariffin.

Pervert. Gatal. Nakal. Annoying. Gentle. Selamba biawak. Mulut manis kalah tebu. Kaki perempuan. Kaki gaduh. Kuat perasan. Tak pernah serius. Suka mengusik orang. Itulah yang disifatkan untuk Tengku Zaffriel Aireeq. Atlet jaguh bola keranjang. Mempunyai tarikan yang menggoda melalui lirikan mata dan senyuman sehingga mampu membuatkan ramai perempuan jatuh cinta dengannya. Namun semua perempuan hanya dilayani tanpa perasaan dan untuk menghilangkan kebosanan dan tekanannya.

Hunky ManWhere stories live. Discover now