𝐅𝐈𝐍𝐀𝐋𝐋𝐘 !

1.1K 43 38
                                    

*ੈ✩‧₊˚︶꒦꒷♡꒷꒦︶*ੈ✩‧₊˚

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*ੈ✩‧₊˚︶꒦꒷♡꒷꒦︶*ੈ✩‧₊˚

Bila habis sudah waktu ini
Tak lagi berpijak pada dunia
Telah aku habiskan sisa hidupku hanya untukmu
Dan telah habis sudah cinta ini
Tak lagi tersisa untuk dunia
Kerana telah ku habiskan sisa cintaku hanya untukmu

*✩‧₊˚︶꒦꒷♡꒷꒦︶*ੈ✩‧₊˚

Tamat sudah perjalanan kisah bahtera mereka berempat. Terima kasih diucapkan kerana melewati karya rekaan saya ini. Terima kasih setia menanti dan membaca karya rekaan saya ini.

Minta maaf di setiap kekurangan sepanjang karya ini berlangsung. Minta maaf sekiranya karya ini tidak menepati citarasa dan tidak mendatangkan sebarang manfaat.

Tidak terkata dan tidak terjangka sejauh ini saya melangkah bersama pembaca-pembaca yang saya hargai apatah lagi dikenangkan apabila meninggalkan dunia Wattpad ini tidak lama lagi.

Sebelum saya menutup tirai , saya mahukan jawaban di setiap persoalan saya di bawah. Harap semua terbuka dan senang untuk menjawab.

1) Karakter lelaki kegemaran anda ?

2) Karakter perempuan kegemaran anda ?

3) Pasangan kegemaran anda ?

4) Pasangan paling comel ?

5) Pasangan paling hot ?

6) Nama karakter yang unik di dalam karya ini ?

7) Kalau anda termasuk di dalam karya ini , anda teringin jadi karakter siapa ? Kenapa ?

8) Pengajaran yang didapati ?

9) Rate (1-10)

10) Spam this emoji "❤"

ᥫ᭡

Zaffriel : Korang nak tahu tak Rayyan takut isteri ?

Medina : [Muka tak kisah kena kutuk sambil terus memboros membeli di talian seperti rutin hariannya]

Rayyan : Eleh ! Kau pun sama takut isteri.

Zaffriel : Apa barang takut isteri ? Beras kita beli !

Zehra : [Annoying face with Zaff sebab dia juga yang nak kena masak beras tu]

Asyraff : Bagi laluan ! Bagi laluan ! Aku nak bercakap pasal isteri aku !

Dahlia : [Confused face and thinking what about Asyraff will talk]

Asyraff : I don't care if Dahlia Innara is not anybody favourite character because she is my one and only favourite character. She is calm and supportive person I've known. I'm great to have her as my wife. I love you my babygirl.

Dahlia : [Blushing face]

Zaffriel : Sumpah poyo doh Asyraff !

Rayyan : Aku tak kisah ! Yang penting isteri aku paling cantik ! I love you so much my hottest angel !

Medina : [Give a kiss on Rayyan mouth]

Tiara : [Just laughing with their attitude]

Zaffriel : Ya lah ! Kau seorang ja ada isteri cantik !

Rayyan : Memang pun ! Isteri aku cantik. Medina sayang cantik ! Most beautiful is Rayyan's angel !

Harraz : Bising lah kau Rayyan ! Tak ada siapa pun nak tahu.

Medina : Oh kau baru nak muncul Harraz ?

Harraz : Kau pun diam ! Dah lah tak reti memasak. Tahu shopping ja !

Medina : [Get ready with her weapon to attack Harraz]

Rayyan : Berani kau kutuk isteri aku Harraz Naufal bin Hadri ! Biarlah isteri aku ! Yang penting dia cantik walau dah nak masuk 30 tahun !

Zehra : Eh macam budak-budak lah korang semua ni. Tidur lah diam-diam !

Zaffriel : Kan dinda sayang ? Jum sambung making another kids.

Zehra : Banyak lah kanda ! Empat orang cukup lah !

I saja tulis about diaorang buat kali terakhir guys. I'm gonna miss this story after I end this. I'm gonna miss the notification from you guys. Insyaallah ada masa , kita bertemu lagi. Doakan I rajin untuk buat special chapter nanti okay ? Bye !

Hunky ManWhere stories live. Discover now