Episode 3

4.4K 161 21
                                    

Unicode

နှုတ်ခမ်းအိအိလေးတွေနဲ့ အထိအတွေ့က အရမ်းကို နူးညံ့လွန်းတာမို့ ဓါတ်လှေကားထဲမှာ ဆိုတဲ့ အသိကို Jk သတိမရတော့ ...

တစ်ဖက်က ခါးလေးကို ဆွဲထားဆဲ ဖြစ်ပြီး လက်တစ်ဖက်ကတော့ မျက်နှာ‌လေးကို ထိန်းကိုင်ထားသည် ...

သောက်လေ"ငတ်မပြေ ဆိုသလို Jk နမ်းနေရင်းက အားမရနိုင်စွာ ထပ်မံစုပ်ယူမိသည် ...

နှုတ်ခမ်းလေးက ပြန်လည် မတုန့်ပြန်တာကြောင့် အားမရစွာ ကိုက်ဆွဲမိတော့ ပါးစပ်လေးက နာကျင်မှုကြောင့် ပွင့်အသွားသည်

ဒါကို အခွင့်ကောင်းယူပြီး လျှာ‌ကို အထဲကို ထိုးသွင်းရင်း ကလေးငယ်ရဲ့ လျှာလေးကို ရှာဖွေနေမိ‌သည် ...

လျှာလေးရဲ့ အထိအတွေ့ကလည်း ယစ်မူးဖွယ်ကောင်းလွန်တာမို့ Jk မှာ ထိန်းချုပ်နိုင်ဖို့ ခဲယဉ်းလာသည် ...

ထိုအချိန် တင် ~ ခနဲ မြည်သံနဲ့အတူ ဓါတ်လှေကား ပွင့်သွားတာမို့

Eun လည်း သတိပြန်ရကာ အံဩမှုတွေနဲ့ကြောင်လျက်သားလေး အနောက်ကို ဆုတ်လိုက်မိသည် ..

သို့သော် file တွေ အထပ်လိုက်နဲ့ ဓါတ်လှေကားကို စောင့်နေတဲ့ ဝန်ထမ်း‌အမကြီးတစ်ယောက်ကို Eunတို့ မြင်လိုက်ရတာမို့ ‌ကြက်သီးမွှေးညှင်းလေးတွေပါ ထောင်သွားရသလို ...

ထိုအချိန် တည်ကြည်စွာ ထွက်လာတဲ သခင်လေး အသံက ဘာမှမဖြစ်သလို ...

' မင်းနဲ့ ဒီလှေကားက?"

' nae...CEO ဒီနေ့ ဝန်ထမ်းပိုင်းက ဓါတ်လှေကားတွေက စစ်ဆေးမှုတွေ လုပ်နေရလို့ manager က ဒီဘက်နဲ့ သွားဖို့ ပြောလိုက်လို့ပါ '

' အာ... ရပြီ သွားတော့ '

' nae..nae ! CEO ! '

သခင်လေးထွက်သွားတော့၊ သူပါနောက်ကနေ ခပ်မြန်မြန်လေးလိုက်လာရသည် ..
သခင်လေးရဲ့ ရုံခန်းက တိုက်တစ်ခန်းစာထက်တောင် ကြီးအုံးမည် လို့ Eunတွေးနေစဉ်မှာ ...

" ဟူးးး ဟော ဟူးးးး "

HO တစ်‌ယောက် အပြေးအလွှားဖြင့် တက်လာရာ ချွေးတွေကလည်း နဖူးမှာ စို့လို့ ...

Jeon's Babe Maid[Complete]Место, где живут истории. Откройте их для себя