EP6

4.5K 140 27
                                    

Unicode

သခင်လေး က ဘာအလုပ်မှမလုပ်ရဘူးလို့ ပြောထားပေမယ့် မနေနိုင်တာက မမလေးပေါက်စန ~

အိမ်တော်ထိန်းက ခြံထဲမှာ ပန်းအိုးတွေ မနေရင် ချက်ချင်းပြေးသွားကာ ကူသယ်ပေးတယ် ၊ ကူစိုက်ပေးတယ် ၊ အိမ်အကူ အသစ်ခေါ်ထားတဲ့ အဒေါ်ကြီးကိုလည်း ကူပြီး လုပ်ပေးတာမို့

တစ်အိမ်တော်လုံးက လူတွေရော ခြံစောင့်တွေရော နောက်ဆုံးရုံက ဝန်ထမ်းတွေကပါ မမလေး Eun လို စိတ်ထားရှိတဲ့ ကောင်မလေးကို အားလုံးက ဝိုင်းချစ်ကြတယ် ...

မမလေးက Boss နဲ့ အသက် ကွာတယ်ဆိုပေမယ့် သူတို့နှစ်ယောက်က အတော်လေးကို လိုက်ဖက်ပါသည်လေ ...

အတွင်းရေးမှူး Ho တစ်ယောက် အားနာပါနာနဲ့ ဧည့်ခန်းမာစောင့်ရင်း တွေးနေတာဖြစ်သည် ...

' ဟီးး ရပြီ အကိုရေ နည်းနည်းကြာသွားတာရယ် '

' ဟာ မမလေး ! အကို လို့ မခေါ်ပါနဲ့ ကျွန်တော်က မမလေးထက် အများကြီး နိမ့်တဲ့ဟာကို '

' ဟင်?..ဒါပေမယ့်လည်း Eun ထက် ကြီးတာကို '

' မခေါ်ပါနဲ့ မမလေးရယ် အတွင်းရေးမှူး(ဟို) လို့ပဲ ခေါ်ပါ '

' အွန်း ဟုတ်ပါပြီ ဟို လို့ပဲ ခေါ်တော့မယ် ဒါနဲ့ Jeon က ဘာပြောခိုင်းလိုက်လို့လဲ ဟင် '

' မမလေးကို ညနေကျ သူနဲ့အတူ ပွဲတက်ပေးရမှာဆိုတဲ့အကြောင်း လာပြောတာပါ ဒီမှာက သခင်လေးထည့်ပေးလိုက်တဲ့ ဝတ်စုံပါ '

' ဟင်!?...ပွဲ တက် ရ မယ် ! ဘာ ဘာလို့လဲ ဟင် ? ..

မမလေးထအော်လိုက်တာကြောင့် ပါးစပ်နားရောက်ခါစ ကော်ဖီတောင် နင်သွားသည် ...

ဒီနေ့ည night party မှာ လုပ်ငန်းရှင် ရှယ်ယာ တွေနဲ့
ပါတနာ ကိုယ်ဆီ ပွဲတက်ရမှာဖြစ်တာကြောင့် Jk ပြုံးမိသည် ...

လွန်ခဲ့တဲ့ ရက် အနည်းငယ်ကတည်းက
ဒီဇိုင်းနာ တွေဆီကနေ ကလေး'ကိုယ်တိုင်းလေးနဲ့ ဂါဝန်လေးကို မှာယူထားတာမို့ ..

ဒီ‌နေ့လယ် Ho' ကို အိမ်‌ဆီသွားခိုင်းကာ ကလေးငယ်ကို ခေါ်ခိုင်းလိုက်ခြင်းပင် ~

ကားပေါ်မှာ တစ်လျှောက်လုံး ဟိုရောက်ရင် ဘယ်လိုနေရမလဲ ဟင် ဆိုပြီး မေးခွန်းတွေ တစ်တွတ်တွတ် မေးနေတဲ့ ကလေးငယ်လေးကို ပြန်ဖြေရင်း

Jeon's Babe Maid[Complete]Where stories live. Discover now