꧁ Misja Świąteczna ꧂

20 0 9
                                    

                   

W zimowe popołudnie Lucy wraz z tatą była w pobliskim Zoo. Teraz oglądali niezwykłego słonia, który w jedne wakacje był malarzem, a teraz buduje bałwana. Po zakończonym występie mężczyzna poszedł z córką do niedźwiedzi polarnych. Idąc tak dziewczynka zorientowała się, że nie ma na włosach swojej spinki z małą gwiazdką. Tata powiedział jej tylko, żeby nie martwiła się, bo jej poszukają później. Przytulił ją jeszcze na pocieszenie.

                            ❆ ❆ ❆                                                   

-Kowalski analiza terenu, proszę.-powiedział Skiper popijając kawę z sardynką.

-Się robi szefie - przyłożył wtedy oczy do szkiełka - Na czwartej słoń z bałwanem, u ciekawa
ozdoba- gwiazdka, na 3 jedzące flamingi, a na 4 zmartwione dziecko z Ojcem...

-Zmartwione dziecko powiadasz, panowie obowiązki wzywają.-odstawił kubek.

-Oby nie było to nic poważnego. - zmartwił się Szeregowy.

-Nawet jak będzie to damy sobie z tym radę Szeregowy. - zapewnił Skiper.

-Bum bum - zaśmiał się Rico.

Wtedy wymknęli się i dotarli do miejsca. Przysłuchali się towarzyszącej obiektowi rozmowie.

-Zgubiłam moją spinkę ze złotą gwiazdką. - zaczęła Lucy.

-Spokojnie, poszukamy jej. A teraz nie przejmuj się i chodźmy dalej. - mówił jej tata.

-Ze złotą gwiazdą...Kowalski ty coś o takiej wspominałeś, gdy patrzyłeś na słonia. Idziemy tam panowie. - szepnął przywódca i tak się stało.

                            ❆ ❆ ❆                                         

Gdy bałwan był już rozwalony przez pingwiny, i zdwało się jakby płakał, zaczęto przesłuchanie.

-Czemu to zrobiłeś szary?

-Chciałem jakiejś ozdoby, więc sobie pożyczyłem.

-To nie było pożyczenie. Kiedy się coś pożycza, to pyta się czy można to wziąć. - upomniał przyjaźnie Szeregowy.

-Szefie, musimy się pośpieszyć. Już wychodzą. - zwrócił się do przywódcy Kowalski.

-Szeregowy wężykiem i oddać.

Najniższy z nich udał się do wyjścia i w ostatniej chwili wrzucił spinkę do lekko uchylonego plecaczka.

-Piąteczka Panowie. Misja wykonana.

                           ❆ ❆ ❆

2/24

Jest i druga lekko nietypowa część. Nie widziałam, żeby ktoś napisał świątecznego one shota o Pingwinach z Madagaskaru więc zrobiłam to ja. Osobiście bardzo lubię to bajkę heh.
Mam nadzieję, że Wam się spodobało.

Macie losowanie na Mikołajki?

Dbajcie o siebie i pijcie wodę!

273 słowa.

~𝚝𝚞𝚛𝚚𝚞𝚘𝚒𝚜𝚎 𝚘𝚙𝚝𝚒𝚖𝚒𝚜𝚝

𝐊𝐀𝐋𝐄𝐍𝐃𝐀𝐑𝐙 𝐀𝐃𝐖𝐄𝐍𝐓𝐎𝐖𝐘~𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz