Dzisiaj było wyjście do Hogsmeade na co uczniowie bardzo się cieszyli. Ciepło ubrani podawali zgody woźnemu i pędzili wraz z przyjaciółmi do tej wioski. Gdy Carmen szła ze swoją znajomą wzdłuż sklepów, gaduła obok ciągle mówiła o rzeczach na wystawach i jak one się jej przydadzą.-A ta ozdoba jest śliczna! Idealnie się przyda do...-tu nie dane było jej dokończyć.
-Nie miałyśmy czasem zamysłu iść tu by "zaznać spokoju"?-zrobiła cudzysłów palcami.
-Racja, ale te ozdoby tak kuszą.-wtedy usłyszała świst i zauważył śnieg na niezadowolonej twarzy Carmen.
Na to zaczęła się smiać, a jej towarzyszka zgarnęła zimny puch z twarzy. Oprócz śmiechu Hannah dało się usłyszeć dwa inne znajome śmiechy. Zwróciła też na nie uwagę brunetka i za moment można było zobaczyć bliźniaków, a za nimi zdenerwowaną profesor McGonagall.
-To nie dorzeczne zachowanie. Proszę przeproście koleżanki, bo więcej do Hogsmeade nie wyjdziecie.
Fred bardzo nie przepadając za ślizgonami przeprosił Carmen, którą kojarzył przez Hermionę. George zmuszony był podejść do wychowanki Slytherinu. Wszyscy szłyszeli też ciche prychnięcie pani profesor:"Macie coś na swoją obronę panowie?"
-Ja...-zaczął George
-Czekałem na to cały rok! A teraz miałem okazję!-wytłumaczył się Fred.
Profesor zaczęła prawić mu kazanie o zachowaniu i kulturze.
-Pani profesor-zaczęła nieśmiale krukonka-Mi to nie przeszkadza. To zima i takie rzeczy się zdarzają.-uśmiechnęła się ciepło.
Ta zerknęła na nią i odeszła. Fred uśmiechnął się do niej wdzięcznie i cwanie. Podszedł do niej i powiedział coś po cichu na co ta przytaknęła. Po chwili kierowali się w stronę "Pubu pod trzema miotłami". Hannah z Georgem wymienili tylko zszokowane spojrzenia.
❆ ❆ ❆
3/24Tym razem klimaty Hogwartu. Jestem z tego zadowolona i oby Wam też podobało się to tak jak mi.
Postacie Carmen i Hannah są wzorowane na postaciach z RP należących do mnie i mojej koleżanki.
(Mogę Wam dać link do serwera)Trafiło się Wam coś fajnego w kalendarzu adwentowym?
Dbajcie o siebie i pijcie wodę!
262 słowa.
~𝚝𝚞𝚛𝚚𝚞𝚘𝚒𝚜𝚎 𝚘𝚙𝚝𝚒𝚖𝚒𝚜𝚝
CZYTASZ
𝐊𝐀𝐋𝐄𝐍𝐃𝐀𝐑𝐙 𝐀𝐃𝐖𝐄𝐍𝐓𝐎𝐖𝐘~𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬
HumorTo odliczanie do świąt Bożego Narodzenia chciałam poświęcić mojej wenie. W ten o to sposób powstały one shoty, które będą wstawiane tu do 24 grudnia włącznie. Jak mówi tytuł, mają one utworzyć Kalendarz Adwentowy. Miło mi będzie jeśli spodoba się Wa...