„Nezáleží na tom jak se doopravdy cítíte, důležité je jak vás vnímají ostatní. Chceš-li aby uvěřili tvé lži musíš působit přesvědčivě.“
Tohle prostě nepraskne. Richard je skvělej a všechny si získá. Luciina slova mi duní v hlavě ještě teď. Ano má pravdu. Richard je fakt skvělej kámoš. Je tak milej a sympatickej, že je těžký jeho šarmu odolat. Moji matku si zaručeně získá už jen tím, že je chirurg. Tátovi je úplně jedno s kým trávím čas. Dokud tě nepovedu k oltáři choď si s kým chceš.
Nikdy jsem jeho filozofii nechápala. Něco ve smyslu dokud nejsi okroužkovaná slepice tak ten vztah není tak vážný. A já si naivně myslela, že nejdřív s někým chodíte, pak žijete a nakonec to vše zakončíte svatbou… ne, že by mi tedy vadilo, že se otec nezajímá. Pořád lepší než aby se v každém mém vztahu šťoural jako máma.„Nazdárek kočičko. Ježíšku to zní tak strašné divně a nepřirozeně. Myslím, že bych ti měl říkat prostě jenom Evo… ale to postrádá romantiku… taky bych ti mohl říkat má Jůlie, hvězdo ze všech nejjasnější…“ Richard se vyřítil zpoza rohu a začal mě objímat. Ten chlap je na minutu přesný.
„No tak netvař se tak kysele. Jsme přeci šťastně zamilovaný pár. A co dělají šťastně zamilovaní? No přeci se usmívají!“ palcem a ukazováčkem mi vykouzlí na mé tváři úsměv od ucha k uchu.
„To už je trošičku lepší.“
„Jak můžeš být tak v pohodě, to fakt nechápu Richarde.“
„Právě protože jsem tak v pohodě není se čeho bát. Navíc 14dni v tvé přítomnosti přežiju. Nějakou tu pusu pod jmelím taky. I když si při tom budu muset představovat při nejmenším Orlanda Blooma, nebo Brada Pitta…nebo alespoň toho nového asistenta Denise…“
Nasadí zasněný výraz nevinného štěněte.
„Ale spát s tebou nebudu… to by bylo tak… otřesné…“ oklepe se a udělá zhnusený ksift doprovázený náznakem zvracení.
Protočím oči. Popadnu ho za loket a táhnu ho směr obchodní centrum.
„Tak pojď ty herečko, máme spoustu práce. Za prvé koupit vánoční dárky pro všechny, i pro sebe… pak nějaké fotky…jednu musíme dovést mámě zarámovanou…“
„A taky tyhle úžasný svetry! V těch bychom se mohli vyfotit… vidíš ty rozkošný sobíky? V tom budeme taaak sladcí…“ dotáhne mě k výloze s vánočním oblečením.
„Musíme spolu přeci ladit. A když si k tomu koupíme ještě ty roztomilý teplý ponožky bude to dokonalý.“
Opravdu jsem si myslela, že by tohle někdy mohlo vyjít?
„Ale neboj k Vánocům jsem ti koupil luxusní sexy spodní prádlo. Krajkové kalhotky a podprsenku. A taky k tomu byl saténový župánek. Nevěděl jsem jestli máš radši červenou nebo černou. Ale vzal jsem červený, je to takový víc rajcovní…“
„Počkej! Cože si mi koupil? Děláš si prdel?! To si jako vážně myslíš, že před svou matkou, otcem a rodinou budu rozbalovat spodní prádlo?!“
„Luxusní sexy spodní prádlo. A jak jinak jim dokázat, že je to mezi námi žhavý… navíc to vymyslela Lucie..“
Já tu holku zabiju!
Zbytek dne proběhl docela na pohodu. Ačkoliv mi tepalo v hlavě. Nakoupili jsme vše potřebné. Dokonce jsme potkali několik matčiných kamarádek, které čas od času vystrčí zadek z vesnice a zajedou na nákup do města. Prohlíželi si nás jak kdybychom něco ukradli a něco si špitálu. Dvě z nich s námi ztratily pár slov.Plán dokonale vycházel. Asi o dvě hodiny později, když jsme seděli s Richardem na obědě, mi totiž volala máma a ptala se mě na toho muže se kterým mě viděla Stázina. Největší drbna z celé vesnice! Ale díky za to, že tu dneska byla. Po ubezpečení mámi, že je to slušný chlap a dokonce chirurg a že je letos seznámím na Vánoce byla máma v sedmém nebi. Ani ve snu by mě nenapadlo, že tak rychle zapomene na Patrika. Ale asi se není čemu divit. Vyměnila jsem přeci DJ za chirurga! Aby bylo celé to naše divadlo ještě dokonalejší sebral mi Richard telefon a sám se mámě představil a vtipkoval s ní skoro půl hodiny. Načež ji sdělil jak moc se na rodinné vánoce těší a hlavně na její vyhlášený vánoční koláč, o kterém já ustavičně mluvím...
Vlastně šlo vše docela snadno. Pomalu že mě opadal stres. Vyjde to.
Po obědě jsme s Richardem zašli ještě k fotografovi udělat několik společných fotek. Musíme mít přeci naši lásku zdokumentovanou. Navíc Lukáš je fakt dobrej. A díky fotoshopu máme několik krásných fotek z dovolený u moře, kde jsme se spolu seznámili. Nemůže být tedy pochyb, že se hrozně milujeme.
ČTEŠ
Svátky Vánoční
Storie d'amoreVánoce. Nejkrásnější období v roce? Nebo absolutní teror? Každý asi vnímá toto období jinak. Na základě výzvy od autorky knihy JAL Veroniky Kutičkové jsem se pustila do psaní adventního kalendáře, tj. 24 Kapitol povídky Svátky Vánoční, která by měl...