DHYLAN RAYNER
27 TAHUN
-Seorang programmer computer yang sentiasa banyak kerja tetapi sentiasa juga ada masa untuk family dan sex.
-Tak payah kesian. Dia yang mulakan semua benda ni.
-Kakak kepada Dhyna.
-Pandai masak. Belajar masak sebab Aysha je.
-Always buy toys for Aysha tapi jarang main dengan Aysha.
-Kahwin dengan Aysha atas dasar tanggungjawab dan mahu tebus kesalahannya sebelum ini.
-Dikenali sebagai Dada di rumah anak yatim.AYSHA RAYNER
26 TAHUN
-Disahkan gila dalam umur yang sangat muda iaitu 17 Tahun.
-Tak pernah luah perasaan pada sesiapa menyebabkan kepalanya hampir meletup dan akhirnya hilang ingatan tentang semua benda dan menjadi seorang kanak-kanak yang amat disayangi semua orang.
-Masa lalunya amat menyedihkan.
-Adik kepada Ayva.YUMI RAYNER
10 Tahun.
-Tinggal dengan Fea dan Dhyna iaitu ibu saudaranya kerana masalah yang dihadapi Dhylan.
-Menganggap Aysha sebagai kawan sebaya sahaja.
-Tak suka gelap dan tidur sorang.
AYVA NORTHWELL
31 TAHUN
-Kakak kepada Aysha.
-Pernah menjadi banduan suatu ketika dahulu kerana kesalahan menyamar sebagai anggota.
-Sudah berkahwin dan ada anak.
-amat menyayangi adiknya, Aysha dan sentiasa memarahi serta menengking Dhylan.
-Hanya garang pada Dhylan seorang namun lebih dingin dengan orang luar.
DHYNA NORTHERN
26 TAHUN
-Mempunyai sejarah buruk dengan Layla.
-Mempunyai masa lampau buruk dengan mendiang adiknya.
-Lemah-lembut dan sopan. Sentiasa memakai kain kerana baginya ia lebih sesuai.
-Salah seorang pemilik rumah anak yatim.
-menjadi penjaga sementara Aysha tatkala kakaknya, Dhylan pergi kerja.
-Isteri Fea.
FEA NORTHERN
27 TAHUN
-Yang menerima segala kekurangan dihadapi Dhyna. Tak pernah berenggang dengan isterinya.
-Bekerja sebagai penghantar barang dan pemilik rumah anak yatim yang dijaganya sekarang.
-Agak garang wajahnya namun sangat lembut dengan budak-budak.
-Dia seorang boleh angkat 6 orang budak sekaligus.
-Bencikan KAIN tapi dia suka tengok isterinya, Dhyna memakai kain.SPECIAL CASTS:
LAYLAAA
25 TAHUN
-Psikopat.
-Pernah bersubahat membunuh 3 orang wanita.
-Pandai membaca fikiran orang dan dia adalah penyebab Aysha boleh ingat semula. Masih misteri cara sebenar apa dan kenapa dia boleh buat begitu.
-Seorang yang lemah lembut dan sopan santun tetapi bila dia marah, hospital itu senang saja dibakar olehnya.
-Masih menunggu kehadiran Dalia, kekasih hatinya yang telah bertahun matu.
-Dalam proses memahami perasaan manusia.
-Agak keliru dengan perasaannya pada Dani.
-Mempunyai tekanan berat fasal perasaan manusia.
DANIII
22 TAHUN
-menyukai Layla sejak dari kehidupan Juvana.
-Tidak kira seberapa buruk perangai Layla, dialah yang menjadi penenang Layla.
-Walau seperti tiada harapan, dia sentiasa datang jenguk Layla dan berbual dengan dia.
-woman ideal.
YOU ARE READING
She's my wife : Mission Sidestory ✅
RomanceAlkisah Dhylan yang berkahwin dengan Aysha, gadis gila kerana dia sendiri yang menawarkan diri untuk menjaga Aysha. Setiap hari Aysha tidak akan memakai sebarang pakaian dirumah. Asal dipakai, pasti dibuka tak sampai 30 minit pun. Sentiasa hantuk k...