Rozhodnu se, že Julii donesu sklenku vody, alkohol není pro její momentální stav už dobrý.Když se vracím, vidím že Jul, sundal Erik ramínko od šatů, aby ukázal její nové tetování, možná ne jen tetování.
Dojdu k ní a vrátím její ramínko šatů, zpátky na rameno.
Posadím se vedle Jul a chytnu ji kolem ramen. Opře hlavu o moji hruď.
"Na Jul nebudete šahat, je vám to jasný?"
Vyhrknu vážně, avšak oni mě v tom všem alkoholu těžko vnímají.
Podívám se na hodiny. Kurva, zítra je škola a momentálně je jedna ráno.
"My už půjdeme."
"Teďka?"
Řekne Jul zklamaně.
"Ano, teďka."
Zvednu se. Rozloučím se. "A někdy ji sem zase doveď, je s ní víc zábavy než jsem myslel."
"Záleží Jestli si zvykne na Nicolasovo hraní."
"To by stačilo, tak čau."
Počkám až Julia půjde přede mnou a vyrazíme k východu.
Otevřu jí dveře od auta.
"Mám lepší nápad."
Zabouchne přední dveře, namísto kterých otevře zadní dveře auta. Chytne mě za košili a přitáhne si mě k sobě a donutí mě, si sednout. Zabouchnu dveře.
Auto je poměrně dosti prostorné.
Klekne si. Rozepíná mi pásek od kalhot, rozepne zip.
Přiloží rty k mému spodnímu tělu.
Zakloním hlavu. Kurva. Vložím prsty do jejích hustých vlasů. Cítím její rty, které se příjemně pohybují po mém těle.
Přiložíme ruce na její záda a začnu rozepínat zip šatů, sundám jedno ramínko, druhé. Posadí se na můj klín. Přetáhnu šaty přes její hlavu.
Chytnu jí za boky a položím jí na sedačky, na záda. Roztáhnu její nohy mezi které si lehnu. Sundám si tričko.
"Nicolasi, udělej to, co bys udělal, kdybych byla celá tvoje."
"To už dávno jsi Jul." Ruce mám zapřené o koženou sedačku. Přiložím svá ústa k jejímu krku. Posouvám je níže. Líbám její hruď. Rozepnu její podprsenku, abych mohl pokračovat v polibkách.
Sundám poslední kousek jejího spodního prádla.
Vyzuji její černé podpatky.
Vložím do ní své tělo.
Chytnu její ruce.
V autě se rozeznívají její hlasité výdechy a přehlučují tak hudbu v autě.Drink me
Michele MorroneZapře její bosé nohy o spodní část mých zad.
Užívá si každý pohyb. Její opilost přidává na hravosti.
"Chceš víc?"
"Nicolasi." Vydechne mé jméno.
ČTEŠ
Nevím jak se to stalo, jen vím že byl nahej...
RomantikŽákyně a učitel. Julia a Nicolas. Ona byla nevinná, on měl každou. Ona netušila co se děje, on měl vše pod kontrolou... Spicy 🍷🖤 I hate it, I hate the urge to keep looking at her....