Nicolas
Dneska nemám náladu na žádné posrané učení.
Včera jsem si po delší době zašel se známým na drink. Kdyby to jen skončilo u jednoho....
"Dečka dneska jsem si pro vás přichystal odpočinkovou hodinu."
"Tobiasi pojď zapnout nějaký just dance."
Tobias chodí upravenější než polovina holek.
Myslím že je gay, nebo je mi to už tak celkem jasný.
Role učitele? Dělat že jsou všichni straight.
Tančí na nějaký stupidní písničky.
Někteří jen sedí, jiní předstírají že tančí přitom se mezi sebou baví.
Julie je jedna z mála která neprotestuje. Tančí vepředu s Tobiasem. Občas se podívá na mě, ale jinak si hledí svého.
Každý pohyb stíhá, každý krok má jako vypočítaný.Po chvíli je už udýchaná a spocená, ale únavu na jejích pochybech nedá znát.
Už pouští přibližně šestý tanec.
Co to?
https://youtu.be/fjH5szmdJvYVezme si k sobě židli. Už tančí jenom ona a Tobias.
Tobias si dává krátké pauzy, ale Julie tančí bez odpočinku.
Zvládá přesné pohyby jak je v klipu. Kurva.
Stoupnu si do rohu třídy. Snad si nikdo nevšimne co Julia se mnou dělá.
Kluci na ni mají upřené pohledy. Usmívají se a mezi sebou komentují její výstup. Její dokonale kroutící se pohyby.
"Juli nechtěla by ses takhle kroutit u mě doma?"
Řekne se smíchem nějaký arogantní debil.
"Jo nejlíp na posteli, co ty na to?"
Přidá se další.
Chci jim z úst vymlátit všechna slova.
Kreténi.
Ona ukáže na ně prostředníček a zvýší pohyblivost.
"Dobře dečka, to by stačilo, za dvě minuty stejně zvoní."
"Copak pane učiteli vám se její pohyby nelíbily?"
"Možná se mu líbili až moc."
Dělaj si ty kreténi ze mě prdel.
Dojdu k němu a mezi námi není skoro žádný prostor. "Tak poslouchej, pokud se budeš v mých hodinách chovat jako arogantní debil, jako právě teď, garantuji ti že ti poseru celej život. Tvůj průměr z obou písemek je čistě na propadnutí, takže bejt tebou mě neseru a ze spolužaček si tady zábavu dělat nebudeš."
Čumí na mě, je zaražený, tohle asi nečekal.
Po chvilce se začne zase smát. Ale když si všimne mého vážného výrazu, ztichne.
ČTEŠ
Nevím jak se to stalo, jen vím že byl nahej...
RomanceŽákyně a učitel. Julia a Nicolas. Ona byla nevinná, on měl každou. Ona netušila co se děje, on měl vše pod kontrolou... Spicy 🍷🖤 I hate it, I hate the urge to keep looking at her....