Nicolas
"Pane učiteli můžu se vás na něco zeptat po škole?"
Dojde za mnou Julia po hodině.
"Samozřejmě"
Nejspíš se to ani zdaleka nebude týkat školy.
"Julio počkej na mě na parkovišti."
Řeknu jí tiše, aby nás nikdo neslyšel.
Nevím co potřebuje, ale zajímá mě to. Co když bude chtít vše říct? Co když to už řekla?
Nesmím dělat ukvapené nápady.Hodím si přes ramena tmavý kabát, je půl čtvrté a já odcházím ze školy.
Málem bych zapomněl že Julia na mě čeká.
Dokud ji neuvidím kousek ode mě na parkovišti.
"Co jsi potřebovala Julio?"
Stoupne si na špičky, uchopí moji tvář a okamžitě mě políbí.
"Julio"
Podívá se na mě nejspíš s pocitem, že udělala chybu.
"Tady je to moc nápadné."
Naznačím jí očima, aby šla za mnou.
Dojdeme na kraj parkoviště.
Odemknu auto, otevřu Julii přední dveře a počkám až si nasedne.Julia
T-to je jeho auto? Sice se v autech nevyznám, ale tady už od pohledu poznám, že jeho cena nebude nejmenší. Má zatemněná okna a je celé černé barvy.
Když mi otevře Nicolas...myslím pan učitel, vidím kožené sedačky a pokud se nepletu je tam i malý zásobník na alohol.Nicolas
Nejspíš čekala nějakou škodovku nebo oktávku, ale tyhle auta nejsou můj vkus.
Zabouchnu dveře a sednu si na své místo pro řidiče. Zapnu světla auta, protože se už stmívá.
Chci něco říct, zeptat se na to co potřebovala. Ale ona bez bot, které si nějakou rychlostí vyzula, přelézá místo od spolujezdce k řidičovi. Sedne si okolo mě obkročmo.
Usměje se. Bez mého jakéhokoli slova si přetáhne tričko přes ramena. Má tmavě rudou podprsenku.
Její celou postavu jsem ještě nahou neviděl, o hodně jsem přicházel.
"Takto sis mě představoval když jsem tančila?"
Olíznu si ret.
Nahmatá páčku od sedadla a odsune ho více dozadu, aby vytvořila více místa.
Rukama zajede zespodu pod mé tričko. Přejíždí prsty po mém břiše. Když tričko nadhrne k podpaží, pomůžu jí ho sundat, přes má ramena.
Co se stalo s nevinnou Julií?
Políbí mě.
Začne rozepínat poklopec od mých kalhot.
Chytnu její zip od džín. Začnu rozepínat zip.
"Překvapuješ mě Julio."
"Možná tě překvapuji, možná chci abys mě jen vojel." Začnu ji silně líbat.
Chytnu ji kousek pod pasem a otočím její tělo na bok abych jí lépe mohl vyslíct džíny.
Otočím ji zpátky ke mně.
Spodní prádlo jí krásně ladí.
Chytnu její zadek.
"Tohle jsem si představoval když jsi tančila."
Mé džíny už leží na podlaze auta.Julia
Jeho ruce obmotá okolo mě a rozepne zip mé podprsenky.
Otevře boční kapsu auta, chytne do ruky kondom. Vytáhnu mu ho z ruky, roztáhnu ho a nasadím ho. Pozoruje mě.
Políbí mě na a já cítím zase ten nepopsatelný pocit.Nicolas
Pohybuje pánví na mém klíně. Zakloní hlavu.
Konečně jí můžu slyšet nahas.
"Julie máš nádherný hlas, zesil ho."
ČTEŠ
Nevím jak se to stalo, jen vím že byl nahej...
RomanceŽákyně a učitel. Julia a Nicolas. Ona byla nevinná, on měl každou. Ona netušila co se děje, on měl vše pod kontrolou... Spicy 🍷🖤 I hate it, I hate the urge to keep looking at her....