Part ni kebanyaknnya kisah betul🤟
Hilman pov..
2 hari lagi bakal berlangsung perlawanan kami...so aku sebenarnya cuak juga lah..awek aku ni aku chat dia tak balas pulak...dahla pp(profile picture dia memang dari dulu takda)susahla aku nak tau dia block aku ke tak...Malam....
Aku dan the monyet done main 5 match..alah esok cuti apedehal...fuh penat gila...moonton kasi anak anak soleh bermain sma kami...so ga ada toxic...amannn..tapi awek aku masih tak reply mesej aku ni... mulalah aku menggila...aku hentak kepala aku kat dinding...aku mula rasa kene khianati...last wish goodnight aku 1 tick je....aku mula menangis..Aku takut gila...Allah je tau apa aku rasa ..
Aku masih menangis...sungguh aku rasa sakit..sakit yang amat perit... aku berazam yang aku takkan percaya mana mana wanita lagi..aku lemah sebab seora g wanita..aku menangis sebab seorang wanita..sebab aku lemah...aku lemah....aku bodoh...
Akhirnya aku tertidur...air mata yang mengalir ku biarkan....Keesokannya...
11:47 am...
Sepatutnya harini kami akan berjumpa untuk merancang strategi...aku pula membuta....teruk aku kena bebel dengan amir kalau macamni....tapi aku tak kisah
Akhirnya aku bangun dari tidurku...terus ku buka fon....Fuck"carutku bila 130 missed call dari the monyet...
Aku send status whatsapp yang aku sedang broken...kawan kawan aku banyak juga ka tengok...tapi amir first time dia care pasal aku... selalunya kitaorang suka gaduh...
Dia letak kat status dia...
"Hilman broken oi...weyh aku xmau ko sakit do man...6B tolong hilman broken do...sian aku tengoknya sial.Emosi ku sedikit stabil... akibat marah..terus ku menumbuk dinding bertubi tubi...tanganku yang luka tidak ku peduli...sakit hatiku masih terasa...walau aku tau aku takkan bersama dia...mahupun didunia dan disyurga....
Tiba hari match...aku menjadi pendiam dan dingin...the monyet menanya aku soalan...sepatah aku menjawab...kadang kadang angguk,geleng je..Amir melihat ku sambil meraup wajahnya...kami dipanggil untuk ke pentas....
Kami dikerumuni oleh penonton...ramai yang menghulurkan fistbumo...tapi aku hanya meletakkan tangan ke dalam poket dan fokus dengan lagu yang didengari...riak wajah penyokong kami mulai muram...
Kertas Arov(nama gamers ku)diletakkan ketepi...ceh aku peduli apa...Nampaknya..Arov badmood harini guys...apa yang jadi kita taktau..mungkin ada masalah keluarga...yeah"ujar pengacara itu...
Kami menumpaskan LnL 2-1...bila time bergambar aku terus kembali ke bilik persediaan....panggilan drpd rakanku diendahkan...
Aku mengambil gitar dan menyanyi...Aku tak pandai bercinta
Aku tak indah bicara
Hanya manusia
Yang mengagumimu
Walau takkan
Pernah ku miliki
Aku ada didepan mata
Aku tetap selalu ada
Aku manusia
Yang mencintakanmu dalam bisu
Bersendiri aku
Dengan nafas ini
Ku aturkan langkah
Menuju dirimu
Walau ku sedari
Rasa ini tak mungkin
Kan kau mengerti
Selamanya
Ku dikoyak waktu
Dengan nafas ini
Ku aturkan langkah
Menuju dirimu
Walau ku sedari
Rasa ini tak mungkin
Kan kau mengerti
Selamanya
Ku dikoyak waktu
Selamanya
Selamanya
Ku dikoyak waktu
Walau ku sedari
Rasa ini tak mungkin
Kan kau mengerti
Selamanya
Ku dikoyak waktu
Air mata jantanku terjatuh..lagu yang ku nyanyikan untuk si dia....lagu yang membuatku yakin akan cinta..
Sakit hatiku ibarat darah yang tidak berwarna...jeritan tanpa suaraMulalah hidup aku menjadi seorang yang dingin dan beku...
Bersambung...
YOU ARE READING
~OUR FUTURE~
PertualanganAku taktau nak tulis apa😌 Sorry yalls kalau ada perkataan perkataan kasar/kesat🙏🙏🙏