Luke pov:
Ik zie lauren vol woede naar ons toe lopen.
Ze trekt aan maite haar haar en trekt haar van men schoot.
"Wtf,bitch zie je niet dat ik bezig ben"!roept maite.
"Ja,dat zie ik ja,maar doe dat maar bij een andere jongen want luke is van mij"!
"Wie zegt dat"?"luke is niet alleen van jou kind"!riep maite.
"Maite,ik moet je toch teleurstellen want lauren is mijn vriendin".ik moest mijn lach inhouden terwijl ik dat zij.
"Dat weet iedereen luke maar je verdiend beter dan dat ding".
"Kijk naar mij en Chelsea wij zijn mooi en mager zij is dik en lelijk".zij maite vol afschuw.ik zij niks.
Ik zag aan lauren dat ze haar tranen moest inhouden.
Lauren keek me aan en liep weg.
"Goed bezig luke".zij lara.
"Serieus,gast je laat je meisje zomaar uitschelden en je doet er niks aan"?zij calum.
Calum geeft me een duw en loopt samen met Lara achter lauren aan.
"Luke je bent echt dom gast,stop met de stoere badboy uit te hangen op school"!"we weten allemaal da je niet zo bent toon het dan ook".riep ash woedend.
Ik keek voor me uit naar de grond.
"Uhm luke zou je niet beter naar lauren gaan"?
"Ash godverdomme stop het,ik zal wel naar haar gaan"!
"Doe het dan"!riep ash.
Ik stond op van de bank en liep naar de gangen.
Ik zag calum en Lara lopen en liep direct naar ze toe.
"Waar is ze"?
"Ze heeft haar opgesloten in het strafstudie lokaal".zij Lara.
"Gast".cal legde zijn hand op mijn schouder en duwde me wat naar achter.
"Ze wil niet luisteren naar ons,misschien naar jou wel".
"Ik zal proberen cal".
Ik loop door naar het lokaal en klop erop.
"Lauren doe aub open,ik ben het luke".
"Luke ga godverdomme weg"!
"Niet voor jij die deur open doet".
"Je kan kiezen lauren,of te wel doe je de deur open en lossen we het op,of te wel wacht ik hier des noods de hele dag tot je die deur opent".
Ik moest het geen 2e keer herhalen of de deur sprong open.
Ik liep naar binnen,deed de deur toe.en zag een wenende lauren op de bank zitten.
"lauren het spijt me dat ik je niet verdedigde".
Een luide "nja".verliet haar mond.
Ik liep naar haar toe,deed haar benen open en deed haar benen rond mij.
Ik leunde met mijn voorhoofd tegen haar voorhoofd.
"Lauren,het spijt me echt dat ik zo'n idioot was".
Ze keek me aan en duwde me weg.
"Luke we hebben les,kom".
"Mijn prinses is dus een koppig meisje".zij ik.ik pakte haar heupen vast en draaide haar om zodat ze me aankeek.
"Ik laat je niet los voordat het is opgelost".
"Verdomme luke laat me gerust".
"neen"!riep ik.
"Lauren,godverdomme als we nu al ruzie maken wat gaat het dan zijn binnen een paar maanden"?
"Wil je dan geen relatie meer met mij ofzo"?
"Aheen tuurlijk je hebt maite al"!riep lauren boos.
De bel galmde door het lokaal en ik spurtte naar de deur,deed hem op slot en stopte hem mijn broek.
"Luke"!riep lauren boos.
"Wat"?
"Deze ruzie moet opgelost zijn als we naar buiten willen"!zij ik pissig.
lauren draaide haar om en ze stond met haar rug naar mij toe gedraaid.
"Toe nu prinsesje".
Ik liep rustig naar haar sloeg mijn armen om haar schouders en trok haar dichter tegen me aan.
"prinses,ik bedoelde het niet zo,ik heb niks met maite"."waarom zou ik iets met maite willen als ik iets heb met het mooiste meisje van de hele wereld"?zij ik met een tintje hoop in mijn stem.
"Luke slijmbal dat je bent".zij ze met zware stem.
"Misschien ben ik een slijmbal prinses,maar ik ben wel alleen jou slijmbal".
Ik legde mijn handen op haar heupen en draaide haar rustig om zodat ze me aankeek.
Ik duwde haar kin voorzichtig naar omhoog,ik duwde mijn dichter bij die van haar.
ik wilde haar kussen maar ze trok zich weg.
"Lauren toe nu".zij ik hopeloos.
"luke geef gewoon die sleutel"!zij ze pissig.
"Ik geef het op".zij ik.
Ik gaf haar de sleutel en met een ruk trok ze hem uit mijn handen liep naar de deur en deed hem open.
Ze liep door zonder zich om te draaien naar de laatste les.
Luke je zit zwaar in de shit.zij ik in me zelf.Nieuw stuk!luke vecht dan toch voor je meisje😨
Denken jullie dat het ooit nog goed komt tussen die 2?
Wat zou luke doen om het goed te maken denken jullie?
️Greetz donutlover❤️
JE LEEST
I wish i was beside you
Teen FictionWat doe je als je moeder zegt dat je niet mag omgaan met jongens?wat als je nog maagd bent? Wat als de luke hemmings bij je op school komt? Wat als ik verliefd word op de luke hemmings? Mijn leven is niet bepaald gemakkelijk... Zal ik ooit mijn gevo...