Het spijt me

101 6 0
                                    

Luke pov:
Het laatste les uur verliep als de hel.lauren bleef me maar negeren en ik wist echt niet hoe ik haar aandacht kon krijgen.de bel galmde door het lokaal en iedereen sprong recht.
Aangezien lauren bij mij woont moet ze mee in de auto.
"Lauren,kom we gaan naar de auto".zij ik met hoop in men stem.
"Ik moet nog naar men locker".zij ze pist.
Wow,ze spreekt das al iets.
"Oké prinses ik wacht aan de auto".ik kom buiten aan mijn zwarte range rover en leun er met mijn achterste tegen.
Ik zie lauren naar buiten lopen.met de wind in haar haar.
"Damn,wat is ze mooi"!
"Luke ik kan je horen".zij ze.
Wacht zag ik haar nu blozen?ik Trok haar dichter naar me toe zodat ze tussen mijn benen stond.
"Damn you look hot".zij ik weer.
Zonder tegen strubbeling duwde ik mijn lippen op de hare.
Ze duwde me niet weg maar kuste me ruw terug.ik trok haar dichter tegen me aan waardoor ik haar kleine sproetjes kon zien op haar neus.
Ze trok zich weg.
En lachte naar me.
"Oké het is opgelost tussen jullie denk ik"?zij cal toen ie lachend op ons afliep.
"Zou je denken"?
Lauren zwaaide haar armen om mijn schouders en ging op haar toppen van haar tenen staan en fluisterde iets in men oor.
"Luke,ik wil naar huis gaan ik heb honger en ben doodop".
"Jongens,ik en lauren zijn ervandoor we zijn allebei moe en hebben honger".
"Kom op jullie moesten al weg zijn".knipoogde ash naar ons.
"En hey luke,voorzichtig zijn e".riep cal over de hele speelplaats.
Ik stapte met een knalrood hoofd de wagen in.

Pov lauren:
Luke startte de motor en reed weg van de parking.hij legde zijn hand op mijn bovenbeen,en streelde met zijn vingers zacht mijn vel.
Ik kreeg kippenvel over heel mijn benen.luke concentreerde hem op de weg en ik staarde hem aan.
"Lauren,niet zo staren ik moet me serieus houden op de weg".zij hij.
Ik proestte het uit."luke jij kan je nooit serieus houden".zij ik lachend.
"Kan ik wel"!
"Niet,ik wed dat jij niet van mij kan blijven en dat je ook niet serieus kan blijven deze hele avond"!
"Dat is een deal babe".zij luke.
En met die woorden reden we de parking van het appartement op.
Luke zette de motor uit en stapte zonder iets te zeggen uit.
Oké lauren dit word een saaie avond.
We gingen met de trap naar boven en luke maakte de deur los van ons appartement.
"Jongedame,ik ga pizza bakken welke pizza wilt u"?zij luke serieuzer dan dat ik had gedacht.
"Luke stop,ik wil dat je weer normaal doet".ik liep naar luke toe en wou hem vastpakken maar...
"Jongedame,deze afstand tussen ons word te klein".
"Oké luke als je zij het zo speelt dan kan ik ook een spel spelen".
Ik liep naar de slaapkamer en zocht tussen mijn kleedjes een kort kleedje uit.ik pakte mijn zwart kleedje dat net onder mijn poep kwam en deed het aan.ik en luke zijn hier alleen thuis dus het is niet erg.ik steekte men haar op en deed men make up aan.
Ik liep terug naar de keuken en luke zijn mond viel open.
"Uhm,jongedame je b...bent uhm ja...".stotterde hij.hij wou me zoenen maar ik hiel hem tegen.
"Lukey,we zitten in een spel dat jij wou spelen je mag niet aan me komen".
"Fuck,dat spel.tis gedaan".
Hij kwam langzaam naar me toe en pakte me op.
Hij zette me op het keukeneiland en gaf me een kus vol passie.
"Dat is dan jammer luke,want ik blijf in mijn rol".ik duwde hem weg en liep naar de slaapkamer.ik draaide me om naar luke knipoogde naar hem,en liep door naar het bed.luke huppelde als een klein kind achter me aan.

Nieuw stuk hopelijk vinden jullie het boek een beetje leuk!
Laat weten wat je ervan vind of wat ik kan veranderen.
Ik hou van comments😉

I wish i was beside youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu