Ik hou van haar

165 10 0
                                    

Luke pov:
Ik word wakker,ik ben denk ik in slaap gevallen na dat ik een tas soep op had.2weken geleden was mijn date met lauren,en het was perfect!ik zie haar graag,en wel niet een beetje.ik kijk op mijn iPhone en zie dat ik 3nieuwe berichten heb.
Het eerste bericht was van Ashton:

Ashton:hey,luke band repetitie binnen een 2uur je komt toch nog wel?!
Het 2e was van Michael:
Michael:hey dude je komt toch nog wel!band repetitie binnen 1uur
En het 3e ja,je kunt het al raden van calum:luke,gozer waar blijf je je moest hier al lang zijn!

Shit!we hebben/hadden band repetitie!helemaal vergeten!
Al snel stuur ik een bericht naar ash:

Luke:hey sorry man was wat ziek en ben in slaap gesukkeld helemaal het uur vergeten morgen band repetitie?
Al snel krijg ik een bericht terug:

Ash:ja ok begrijp ik!en wees op tijd!om 7uur in de studio?!
Luke:ja,is goed i...ik uu heb een vriendin mag ik haar meenemen?
Ash:echt?!super!en tuurlijk!

Al snel stuur ik een bericht naar lauren

Luke:hey babe,morgen heb ik band repetitie zin om mee te komen?de jongens en ik staan erop?om 7uur kom ik je morgen op halen,en blijf je slapen?love you XXX

Lauren:hey,oké en tuurlijk wil ik blijven slapen. je weet me wonen en love you 2xx

Maar 2kusjes?ziet ze me wel graag?ik heb het nog niet echt aangevraagd...hoe moet ik dat doen?de laatste keer dat ik het aanvroeg liep niet echt goed af...maar deze keer wil ik het echt!ik wil haar!en ze zal en word van mij!ik zie haar graag!ik kijk op de klok en zie dat het 10u30 is.al zo laat?!ik kruip gewoon weer in bed en val als een blok weer in slaap.

I wish i was beside youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu