Luk pov:
Ik zie dat ze er last van heeft,ze kijkt uit het raam en ze zegt niks.na 5min. Ongemakkelijk stilte breek ik het ijs.'lauren,weet dat ik er altijd voor je ben'.zeg ik snel.ik leg mijn hand op haar been en ik zie dat ze schrikt.snel kijkt ze naar mijn hand op haar been.'sorrr,ik wist niet dat je het niet leuk vond'.zij ik.
'Nee luke,ik vind het juist wel leuk maar mijn moeder zij iets raar en ik weet nu nie echt bepaald wat ik moet doen of denken,ik ben zo boos op haar'.
W..wat zij ze dan?vroeg ik zacht.Lauren pov:
'Wat zij ze dan'?vroeg luke.al snel heb ik spijt wat ik daarjuist zij.
Ik kan niet stoppen met eraan te denken.ik kan het me nog inbeelden hoe ze het zij."hij gebruikt je alleen voor de seks"!al snel denk ik aan niks anders meer dan die zin.wat als het zo is.ik heb het nog nooit gedaan,en mijn eerst keer...nou ja dat moet magisch zijn toch?
Al snel word ik uit men gedachten verscheurd door luke,
Lauren!
'Huh sorry luke kwas er effe niet bij met men hoofd'.'wel dat zag ik'.zij luke."ik heb al 3keer gevraagd wat je moeder zij".
"Luke ze zij..."
"Zeg het gewoon,ow en sinds wanneer noem je me luke"?
"Luke ik zeg altijd luke wat moet ik dan zeggen meneertje"!zij ik nogal bruter dan dat het moest over komen."sorry het was niet zo bedoeld"zij ik al snel.
"Geeft niet prinses".
"Maar wat zij je moeder nu"!vroeg hij nogmaals.
"Ze..."komaan lauren je kan het tel tot 3 en dan zeggen we het.1...2...3..."ze zij dat jij me gewoon gebruikt boor de seks"!zij ik snel maar ik zag dat luke hoorde wat ik zij.hij keek bedroefd."luke zeg iets".Luke pov:
"Luke zeg iets"zij ze.
"Wat moet ik dan zeggen"?"ow ja je moeder heeft gelijk"?
"Dacht het niet"!"we hebben het nog niet eens gedaan,dus waarom zou zij dan zeggen dat ik je gebruik terwijl we het nog niet eens doen,en als ze wilt wil ik wel zeggen dat we het nog niet direct ook gaan doen"!Riep ik tegen haar.ik zag dat ze geschrokken was.
Ik keek naar lauren en zag dat ze bijna huilde."schat ik bedoe..."
"Nee,Luke laat maar".
"Kun je me afzetten bij Lara aub?ik wil met haar praten".een zachte ok verliet mijn mond.ik zette haar af bij Lara en wou haar een kus geven maar ze trok zich weg."ik bel je wel als je mag komen halen".zij ze."ok,prinses ik hou van je zij ik". maar ik kreeg geen antwoord terug.luke wat ben je een kip zij ik in mezelf.Hey Guys wat vinden jullie ervan?please zeg wat je er van vind of wat er beter kan ik kan veen leren van jullie alleszins bedankt aan degene die dit lezen jullie zijn de beste!ow en vergeet dit nie:
Vote & comment please!
Love you Guys ❤️
JE LEEST
I wish i was beside you
Novela JuvenilWat doe je als je moeder zegt dat je niet mag omgaan met jongens?wat als je nog maagd bent? Wat als de luke hemmings bij je op school komt? Wat als ik verliefd word op de luke hemmings? Mijn leven is niet bepaald gemakkelijk... Zal ik ooit mijn gevo...